אייפון 8 יגיע עם כפתור בית וירטואלי שיוטמע על גבי חלק מהמסך

קונספט למכשיר אייפון עם מסך נטול שוליים (מקור: behance.net) קונספט למכשיר אייפון עם מסך נטול שוליים (מקור: behance.net)

אחד מהאנליסטים הבולטים ביותר בשוק המובייל בכלל ובכל הנוגע למכשיריה של אפל בפרט, מינג-צ’י קאו, ממשיך לשפוך אור על מכשיר הפרימיום שתציג אפל מאוחר יותר השנה לסדרת האייפונים שלה, שייקרא בשם iPhone 8 או iPhone X. הפעם, בהערכותיו החדשות שמתפרסמות על ידי אתר Apple Insider, מוסר האנליסט פרטים חדשים אודות מסך הקצה אל קצה (Edge to Edge) שנמצא בחלקו הקדמי של המכשיר.

לטענת קאו ובהמשך להערכותיו שפורסמו החודשים האחרונים, בחלקו הקדמי של דגם ה-iPhone 8/X נמצא צג OLED נטול שוליים אמיתי בגודל של לא פחות מ-5.8 אינץ’, שיתפרסו על גבי שטח פנים צנוע ביותר הזהה לזה של מכשירי האייפון עם מסך בגודל 4.7 אינץ’. רזולוציית הצג, אגב, תעמוד על 2800X1242 פיקסלים ולמעשה מהווה לרזולוצייה מעט יותר גבוהה מ-Quad HD עבור הפיקסלים הממוקמים לאורך המכשיר.

כך תיישם אפל מסך קצה אל קצה ב-iPhone 8/X
כך תיישם אפל מסך קצה אל קצה ב-iPhone 8/X

מתוך ה-5.8 אינץ’ יהיו פעילים במכשיר האייפון X אך ורק 5.15 אינץ’ (בניגוד ל-5.2 כפי שהעידו דיווחים קודמים), כאשר גודל המסך הנותר יימצא בחלקו התחתון וישמש את אפל לשילובו של איזור ייחודי בשם Function Area. בשטח זה תשלב אפל מספר כפתורי מערכת וירטואליים שונים , שבראשם ככל הנראה נמצא את כפתור הבית הוירטואלי.

עוד מוסר קאו בהערכותיו כי מחירו של האייפון 8 יחל ב-1,000 דולר, הם שווי ערך לכ-3,750 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי. במקרה שיתברר כי יהיה זה מחיר המכשיר, ובצירוף של עלויות מיסים למחיר המכשיר, עשוי זה לעמוד על מעל ל-5,000 שקלים אם וכאשר ינחת על מדפי החנויות בישראל. לשם ההשוואה, מכשיר אייפון 7 פלוס בעל נפח אחסון של 256 גיגה-בייט הנמכר בחנויות אפל בארה”ב במחיר 969 דולר, נמכר בישראל במחיר של כ-5,500 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים