אפל תציג את מערכת ההפעלה iOS 11 בכנס המפתחים WWDC 2017 שייפתח ב-5 ביוני

העמוד הרשמי של אפל לכנס WWDC 2017 (מקור: apple.com) העמוד הרשמי של אפל לכנס WWDC 2017 (מקור: apple.com)

כנס המפתחים השנתי של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית אפל, WWDC 2017, יתקיים בתאריכים 5 עד ה-9 ביוני, בימים שני עד שישי, וייערך במרכז הכנסים המרכזי בסן חוזה, קליפורניה, בסמוך למטה החברה שבקופרטינו. כך הודיעה היצרנית היום (ה’, 16.2) באופן רשמי במסגרת הודעה לעיתונות אותה פירסמה באתר האינטרנט שלה.

כנס המפתחים הקרוב, מוסרת אפל, יתמקד כבכל שנה, במערכות ההפעלה השונות של החברה למחשבים ניידים, מכשירים ניידים (אייפונים/אייפדים), שעונים חכמים וכן במערכת ההפעלה לסדרת מזרימי המדיה Apple TV. במהלך הכנס אנו צפויים לראות את מערכת ההפעלה iOS 11 הופכת לרשמית, לצד גרסאות חדשות למערכות ההפעלה WatchOS, MacOS ו-tvOS.

נכון לרגעים אלו טרם זכינו לשמוע פרטים הנוגעים לכל אחת מן הגרסאות החדשות למערכות ההפעלה השונות שתציג החברה במסגרת כנס המפתחים. עם זאת, עד למועד קיומה של התערוכה מפרידים בינינו כארבעה חודשים שבמהלכם עשויים רבים מן הפרטים אודות מערכות ההפעלה הבאות של היצרנית להיחשף במסגרת הדלפות שונות.

את מכירת הכרטיסים לכנס השנתי תחל אפל בעוד קצת יותר מחודש, ביום שני ה-27 במרץ, כאשר זו תהא פתוחה לאלו הרשומים בתוכנית המפתחים הרשמית של הענקית האמריקאית. מחירו של כל כרטיס עבור המפתחים המאושרים בהם תבחר אפל באופן רנדומלי, יעמדו על לא פחות מ-1,599 דולר, הם שווי ערך לכ-6,000 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי.

לפרטים נוספים על כנס WWDC 2017 היכנסו לאתר הרשמי של אפל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים