סמסונג משחררת טיזר ראשון לקראת ההכרזה על סדרת השבבים Exynos 9

ענקית המובייל, המחשוב והשבבים הדרום קוריאנית, סמסונג, החלה להפיץ במהלך סוף השבוע האחרון את הטיזר הראשון לקראת הכרזתה הצפויה של מערכת השבבים שעשויה לפעום בליבם של מכשירי סדרת ה-Galaxy S8, דור מכשירי הדגל הבא מבית ייצורה, ומבטיחה: סדרת Exynos 9 “תגיע בקרוב, היו מוכנים“. 

את תמונת הטיזר שיחררה היצרנית דרך חשבון הטוויטר הרשמי של חטיבת השבבים שלה, שם היא מצרפת, נוסף על התמונה, גם את התיוג “The Next Exynos“. עוד נכתב בטיזר של סמסונג המשפט, בתרגום חופשי לעברית: “הכירו את ענן 9 עם אקסינוס” (או: Discover Cloud 9 with Exynos).

על פי הדברים הללו לא ברורות לחלוטין כוונותיה של החברה בכל הנוגע ליכולותיה של מערכת השבבים שצפויה להפוך לרשמית בקרוב, שכן היא לא משתפת אותנו באף לא פרט אחד הנוגע למפרט השבב. אולם הרמז שמספקת הקשור בטכנולוגיית ענן עשוי לרמוז לבואה הקרב של עוזרת וירטואלית חדשה מבית החברה שתשולב בסדרת ה-Galaxy S8, זו ידועה בשלב זה בשם Bixby (ביקסבי).

בשלב הנוכחי לא ברור מתי תהפוך מערכת השבבים לרשמית, אך אנו מעריכים כי הדבר יקרה במהלך השבועות הקרובים, זמן לא רב לפני ההכרזה על מכשירי הדגל Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, שתתרחש בין החודשים מרץ לאפריל. עם זאת, בשנה שעברה חשפה סמסונג את שבב ה-Exynos 8895 כמספר חודשים לפני ההכרזה על סדרת ה-Galaxy S7 שבליבה היא הגיעה. בהתאם לכך, האם ייתכן כי דור שבבי העיבוד העוצמתיים של היצרנית לא יגיע בסדרת ה-S8? טרם ניתן להכריע, אך אנו בהחלט מקווים כי התשובה לכך שלילית.

בישראל נוהגת סמסונג לשווק את מכשירי סדרות הדגל שלה יחד עם מעבדי סדרות האקסינוס (Exynox) השונות מבית סמסונג, כך שדגמי הגלקסי אס 8 שיעשו דרכם לישראל בחודשים הקרובים צפויים גם הם לשלב מערכת שבבים מסדרה זו, בעוד גרסה בעלת מערכת השבבים Snapdragon 835 מבית קוואלקום תעשה דרכה לארה”ב ושווקים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים