רגע לפני ההכרזה: LG G6 נחשף בתמונות חיות עם מסך שדולק תמיד

LG G6 (הדלפה) LG G6 (הדלפה)

לא נותר דבר לדימיון: אחרי שראינו את שרטוטי ה-CAD, תמונות יח”צ, תמונות מבית יצרניות כיסויים ושלל הדלפות נוספות אודותיו, דולף מכשיר הדגל LG G6 בצמד תצלומים חיים חדשים (מצורפים בראש הכתבה), המציגים את חלקו הקדמי והאחורי של הסמארטפון הצפוי להוביל את ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG, במהלך המחצית הראשונה של 2017.

כפי שניתן לראות בתמונות החדשות ובחלק ניכר מן התמונות שזכינו לראות עד עתה, מגיע ה-G6 עם מבנה מתכת ייחודי למדי כאשר נראה זו פעם נוספת כי מסגרתו תהא מופרדת מן הגב המטאלי שלו (או מגב הזכוכית שעשוי גם הוא להופיע בין גרסאות המכשיר השונות). בגבו ימוקמו שני חיישני צילום יחד עם פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע וכן כפתור פיזי שיתפקד גם כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

הצצה לאחור

בחלקו הקדמי של ה-G6 כפי שזה מוצג כאן, באפשרותנו לראות את פונקציית ה”מסך שדולק תמיד” (Always On Display), בעת שצג ה-5.7 אינץ’ של המכשיר כבוי באופן כמעט מוחלט, מלבד במרכזו – שם מופיעה השעה, התאריך ומספר אייקונים שמציינים את מצב הסוללה והתראות שהתקבלו. עוד ניתן לראות כי שוליי המסך יהיו דקיקים למדי, וזה יגיע בצורה מלבנית מעוגלת ולא ישרה כפי שאנו רגילים לראות במכשירי החברה כיום.

הצטרפו אלינו ביום ראשון, ה-26 בפברואר, אז נדווח לכם אודות מכשיר הדגל LG G6 היישר ממסיבת העיתונאים בברצלונה. לא רוצים לפספס אף רגע מתערוכת המובייל? הירשמו לאירוע MWC שלנו בפייסבוק ותקבלו עדכונים שוטפים, מידע, תמונות וסרטונים – לחצו כאן למעבר לעמוד האירוע בפייסבוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים