הודלף: זהו מפרטו הטכני של ה-Galaxy S8 Plus

תמונת מוקאפ (הדמיה) Galaxy S8 תמונת מוקאפ (הדמיה) Galaxy S8 (קרדיט: @venyaGeskin1)

מדליף המובייל הפופולרי אוון בלאס, הידוע בכינויו evleaks, פירסם ציוץ חדש דרך חשבון הטוויטר שלו ובו חשף את מפרטו הטכני של מכשיר הדגל הבא של סמסונג, ה-Galaxy S8 Plus. דגם הגלקסי אס 8 פלוס יהיה הגדול מבין שני המכשירים בסדרה הצפויה להיחשף באופן רשמי בסוף חודש מרץ השנה ועל פי הדלפתו של בלאס ישלב הסמארטפון מסך 6.2 אינץ’ בעל תצוגת Super AMOLED עם רזולוציית +Quad HD.

דרך התמונה שפירסם בלאס, המציגה את מפרטו הטכני של המכשיר, חושף המדליף כי דגם ה-S8 Plus יגיע עם מסך בעל שוליים קמורים, בדומה למכשירי ה-Edge השונים שהציגה סמסונג בעבר, וכי במקרה הזה יעמוד גודלו על 6.1 אינץ’ בנוסף לפינות המעוגלות.

עוד במפרטו של הגלקסי S8 פלוס מציגה ההדלפה החדשה גם מצלמת Dual Pixel ראשית בעלת חיישן 12 מגה-פיקסל בודד ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל, המהווה שדרוג בהשוואה לדגמי הגלקסי S7 שהציגו מצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל בלבד בשנה שעברה. זיכרון העבודה (RAM) במכשיר יעמוד על 4 גיגה-בייט, ככל הנראה מסוג LPDDR4, כאשר נפח האחסון הבסיסי יציע 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס microSD.

החיישן הביומטרי הסורק את קשתית העין (Iris) של המשתמש יעשה דרכו למכשיר ה-S8 Plus גם כן, זאת לאחר שהגיח לזמן קצר במכשיר ה-Galaxy Note 7 בשנה שעברה, לפני שזה נגנז על-ידי סמסונג. ההדלפה אותה מפרסם בלאס מציינת תמיכה גם בטעינה אלחוטית, עמידה בתקן IP68 להגנה מפני מים ואבק וכי סמסונג תשלב אוזניות המשתמשות בטכנולוגיה שפיתחה חברת AKG יחד עם כל מכשיר.

ההדלפה החדשה מגיעה בסמוך להכרזתה של סמסונג על סדרת השבבים Exynos 9 וחשיפתה של המערכת על שבב Exynos 8895 אשר צפויה להגיע יחד עם מכשירי הדגל Galaxy S8 ו-S8 Plus. פרטים נוספים אודות שבב האקסינוס החדש תוכלו לקרוא כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים