הוכרזה: Honor VR Camera – מצלמת 360 עם יכולות צילום ב-3K

מצלמת 360 מדגם Honor VR Camera בשיתוף פעולה בין וואווי ו-Insta360 מצלמת 360 מדגם Honor VR Camera (קרדיט תמונה: Insta360)

ענקית המובייל וואווי (Huawei) חשפה מוקדם יותר השבוע מצלמת 360 חדשה תחת מותג הונור (Honor), זאת במסגרת מסיבת עיתונאים שערכה בסין בשיתוף חברת Insta360, המפתחת יישומים ומוצרים בתחום הצילום ב-360 מעלות. למצלמה החדשה קוראות השתיים Honor VR Camera, ובדרך זו מעידות על שילוב התכנים שיצולמו דרכה גם עבור תחום המציאות המדומה.

מצלמת ה-Honor VR Camera מתחברת למכשיר סמארטפון ומאפשרת ליצור דרכו תקשורת לשם הסרטת וידאו ב-360 מעלות בשידור חי דרך פלטפורמות וידאו ב-360 כמו זו הקיימת ברשת החברתית פייסבוק. המצלמה מציעה יכולות צילום וידאו באיכות המגיעה עד רזולוציה בת 3K ובאמצעות אפליקציה ייעודית שפיתחה Insta360, יכולו המשתמשים במצלמה לשמור תמונות וסרטונים על גבי המכשיר הנייד ולבע צילום בשידור חי.

מצלמת 360 מדגם Honor VR Camera (קרדיט תמונה: Insta360)
מצלמת 360 מדגם Honor VR Camera (קרדיט תמונה: Insta360)

את המצלמה תהפוך וואווי לזמינה לרכישה דרך אתר האינטרנט שלה למותג “הונור” בשלב מאוחר יותר, אולם לפחות כרגע לא חושפת החברה את מחירה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים