הצצה ראשונה: LG G6 – גדול, נוח ויוקרתי יותר

LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג’טי)

לפני שעות ספורות לקחה לעצמה את הבמה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG, וחשפה את מי שצפוי להפוך לאחד ממכשיר הדגל הבולטים ביותר לשנה הנוכחית, ה-LG G6, זאת כיממה לפני פתיחתה הרשמית תערוכת המובייל השנתית MWC 2017. לקחנו את המכשיר לבדיקה קצרצרה ולפניכם התוצאה.

ראשית, ה-G6 מביא עימו שינויי עיצוב משמעותיים ביותר בהשוואה למכשיר הדגל הקודם מבית LG, כאשר במעבר חד משימוש באלומיניום ופלסטיק כחומרי ייצור עיקריים במכשירי הדגל שלה בשנים הקודמות, מגיע המכשיר החדש עם מבנה “סנדוויץ’ זכוכית” יוקרתי למראה המוכר לנו מסדרות מכשירי הדגל של סמסונג S6 ו-S7. גבו, שזמין בצבעים פלטינום, לבן ושחור, מגיע במעטה זכוכית יוקרתית המתעגלת אל מסגרת אלומיניום מרשימה.

LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג’טי)
LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג’טי)

ומצידו הנגדי של סמארטפון הדגל החדש נמצא צג LCD אותו מכנה LG בשם Full Vision Display, המגיע בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD (או: 2880X1440). זה, כפי שהתרברבה החברה בחלק ניכר מאירוע ההכרזה של המכשיר, כולל שוליים דקיקים ביותר כך שאחיזת המכשיר ונוחות השימוש בו יהיו גבוהים במיוחד. למעשה, מימדי המכשיר אף קטנים יותר מקודמו – שהציע מסך בגודל 5.3 אינץ’ בלבד.

מתחת למכסה המנוע של ה-LG G6 נמצא את מערכת השבבים Snapdragon 821, בשילוב עם רכיב RAM בנפח 4GB, זיכרון אחסון על סך 32/64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה ועוד. נוסף על כך ולא פחות חשוב – ויתרה LG על המבנה המודולרי אותו הציגה לראשונה עם ה-G5 בשנה שעברה, כך שסוללת ה-G6, שמגיעה בקיבולת 3,300mAh, אינה ניתנת לשליפה מהירה. עם זאת, לא רק חסרונות למהלך זה, שכן כעת מגיע המכשיר עם עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68, מה שיאפשר למשתמשיו להפסיק לחשוש מהירטבות בגשם, נפילות כאלו ואחרונות למים ועוד.

LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג’טי)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים