חברת ZTE מכריזה על ה-Nubia N1 lite לשוק הנמוך

ZTE Nubia N1 lite (צילום: יח"צ Nubia) ZTE Nubia N1 lite (צילום: יח”צ Nubia)

נוסף על מותג ה-Axon היוקרתי, יצרנית הסמארטפונים הסינית ZTE מחזיקה גם במותג Nubia המציע מכשירים המיועדים לשוק הבינוני והנמוך. התוספת האחרונה לסדרה המוזלת הזו היא ה-Nubia N1 lite, סמארטפון עם מפרט צנוע למדי.

בקדמת המכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית 720p בלבד- רזולוציה נמוכה למדי שככל הנראה תיצור חווית צפייה מפוקסלת למדי. בלב המכשיר פועמת מערכת-על-שבב מרובעת ליבות מדגם שלא צויין, שככל הנראה לא מתהדרת בביצועים שוברי שוק. גם בגזרת הזיכרון תקבלו חבילה בסיסית ככל הניתן עם שני גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) ו-16 גיגה-בייט של אחסון.

מעל המסך תמצאו מצלמת חמישה מגה-פיקסל, המצטרפת למצלמה בעלת שמונה מגה-פיקסל בגב המכשיר. מתחת למצלמה האחורית תמצאו הפתעה קטנה – חיישן טביעות אצבע! הפיצ’ר הנחשק שנחשב לפני מספר שנים למותרות בלעדיות הפך היום לפיצ’ר מן המניין שניתן למצוא אפילו בזולים שבמכשירים. צמיחת השוק המהירה שהנהיגה אפל הובילה לירידת מחירים חדה, המאפשרת כיום ליצרניות דוגמת ZTE לשלב סורקים במכשיריהן בעלות מזערית.

ZTE Nubia N1 lite (צילום: אלי כהן, גאדג'טי)
ZTE Nubia N1 lite (צילום: אלי כהן, גאדג’טי)

חיישן טביעות האצבע ששולב במכשיר יזהה את הטביעה תוך 0.3 שניות בלבד. המערכת-על-שבב ששולבה במכשיר תומכת בקישוריות הדור הרביעי (LTE), ותפעיל מערכת מסוג Android 6.0 Marshmallow. את המכשיר מזינה אותה סוללה בנפח 3,000 מילי-אמפר – נפח נאה למדי עבור השוק הגבוה, אך כזה שנחשב קטן יחסית בשוק הנמוך והבינוני.

המכשיר החדש יושק בחודש מרץ בגרמניה, ספרד, איטליה, צ’כיה, הודו, תאילנד, ויטנאם ואינדונזיה. בשלב זה לא קיים צפי שיגיע גם אל ישראל.

ZTE Nubia N1 lite (צילום: אלי כהן, גאדג'טי)
ZTE Nubia N1 lite (צילום: אלי כהן, גאדג’טי)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים