אתר DxOMark קבע: ל-Huawei P10 אחת מהמצלמות הטובות ביותר בשוק המובייל

פתיחת קופסה Huawei P10 (צילום: גאדג'טי) פתיחת קופסה Huawei P10 (צילום: גאדג’טי)

שבועות ספורים חלפו להם מאז חשפה ענקית הטלקום והמובייל הסינית, וואווי, את צמד מכשירי הדגל שילוו אותה לאורך 2017, הם ה-Huawei P10 ו-Huawei P10 Plus. כעת, זמן לא רב לאחר מכן ולפני שהשניים אף הספיקו לנחות על גבי מדפי החנויות, משחרר אתר הצילום הפופולרי, DxOMark, את הסקירה המלאה ליכולות הצילום של מכשיר הדגל החדש וקובע באופן נחרץ כי זה מציע את אחת מן המצלמות הטובות ביותר בשוק הסמארטפונים הנוכחי.

בסקירת האתר, ששוחררה באופן רשמי במהלך סוף השבוע, קיבל ה-Huawei P10 ציון מרשים ביותר של 87 נקודות מתוך 100. ציון זה שם את המכשיר במרחק נגיעה מצמרת הדירוג, שם שומר על מקומו ה-Google Pixel עם ציון של 89 נקודות ומכשירי ה-HTC 10, Galaxy S7 Edge ו-Sony Xperia X Performance, שזכו לציון של 88 נקודות בסקירת האתר.

אתר DxOMark מרחיב ומשבח את הוואווי P10 בעודו מציין כי המכשיר מסוגל להפיק תמונות סטילס “מהחדות ביותר” בהן נתקל האתר, הן בתנאי תאורה לקויים והן בתנאי תאורה טובים. עוד נמסר כי יכולות צילום הוידאו של ה-P10 מרשימות ביותר גם הן ומאפשרות למשתמש לקבל סרטוני וידאו בעלי כמות פרטים רבה, חדות ואיכות גבוהה – בייחוד בתנאי תאורה אופטימליים.

ה-Huawei P10 ו-P10 Plus, נזכיר, מגיעים עם מערך צילום ראשי כפול הכולל 2 חיישנים נפרדים: הראשון חיישן RGB ברזולוציית 12 מגה פיקסל המצלם תמונות בצבע, בעוד הנותר הינו חיישן מונוכרום ברזולוציית 20 מגה פיקסל. המכשיר מסוגל לצלם את הנקלט בשתי העדשות ולהפיק מכך תמונה יחידה בעלת תאורה משופרת וצבעים מדוייקים יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים