דיווח: Xiaomi Mi 6 יגיע ב-2 גרסאות עם מסכים בגודל 5.15 ו-5.7 אינץ’

לוגו שיאומי

לא מכבר הצגנו בפניכם סקיצות חדשות המתיימרות להציג כיצד יראה מכשיר הדגל Xiaomi Mi 6, שם הציג זה מערך צילום כפול בגבו. כעת, מוצאת דרכה אל הרשת הדלפה חדשה הנוגעת למכשיר ומעידה כי סדרת ה-Mi 6 תגיע עם שני דגמים שונים לחלוטין, האחד מהם ייקרא Xiaomi Mi 6 ויציע מסך בגודל 5.15 אינץ’ בדומה לדגם ה-Mi 5 הסטנדרטי שנחשף בשנה שעברה, ואילו הדגם הנותר ישלב צג בגודל 5.7 אינץ’ (עשוי להיות קמור) וייקרא בשם Xiaomi Mi 6 Plus.

השמועה החדשה מגיעה ישירות ממולדת היצרנית בסין ומתיימרת להציג פרטים חדשים גם אודות מפרטם של מכשירי סדרת Xiaomi Mi 6. לטענת זו, שני המכשירים יציעו חיישן צילום חדש מבית ייצורה של סוני ומדגם IMX400. אותו חיישן בדיוק משולב מתחת למכסה המנוע של צמד מכשירי הדגל Sony Xperia XZs ו-Xperia XZ Premium ומאפשר לאלו לצלם קטעי וידאו בהילוך איטי ברזולוציית HD ובקצב מרשים ביותר של 960 פריימים לשנייה – לראשונה איי פעם בשוק הסמארטפונים. יש לציין כי הדגם המשודרג בין צמד המכשירים, ה-Mi6 Plus, יציע מערך צילום כפול בגבו בתצורה שאינה ברורה בשלב זה.

עוד בנושא זה מעידה שמועה אחרת על כך שהשיאומי מי 6 יציע למשתמשיו גוף דק למדי בעובי 8 מ”מ, אליו תדחס היצרנית סוללת 3,200mAh, לצד מערכת השבבים Snapdragon 835, זיכרון RAM בנפח 4GB ו-32 גיגה-בייט אחסון. השיאומי מי 6 פלוס, מנגד, יגיע עם 6GB RAM, זיכרון אחסון בסך 64GB וישלב גם הוא את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 835.

מועד ההכרזה של ה-Xiaomi Mi6 ו-Xiaomi Mi6 Plus אינו ידוע בשלב הנוכחי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים