הערכה: השקת ה-iPhone 8 תגרום לפגיעה מהותית במכירות ה-Galaxy S8

תמונת קונספט למכשיר ה-iPhone 8 עם מסך נטול שוליים (מקור: Handy) קרדיט תמונה: Handy Abovergleich [CC-by-sa 3.0]

מוקדם יותר השבוע שיתפנו אתכם בפרטים חדשים מתוך הערכותיו של אנליסט המובייל הבכיר מבית חברת KGI, הוא מינג-צ’י קאו, הנוגעים למכשירי הדגל הבאים בפיתוח סמסונג, הם ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus. אלא שלא רק אל צמד המכשירים הללו התייחס האנליסט ובנבכי הערכותיו נמצאו פרטים הנוגעים גם לדגם הפרימיום הבא מבית אפל, ה-iPhone 8.

על פי המידע שנכתב בהערכותיו של קאו, ספינת הדגל Apple iPhone 8, שצפויה להפוך לרשמית מאוחר יותר השנה עם צג OLED קמור נטול שוליים ויחד עם שלל שיפורים, שינויים ושדרוגים בהשוואה לדורות הקודמים, תפגע באופן משמעותי במכירותיהם של שני מכשירי סדרת ה-Galaxy S8.

הסיבה לכך, מדגיש האנליסט, היא מכיוון שהמכשירים הללו לא יציעו ללקוחות “נקודות מכירה אטרקטיביות במיוחד מלבד מסך קצה אל קצה“, בעוד האייפון 8 ימשוך אליו את מרבית תשומת הלב. בהתאם לכך, כמות היחידות הנמכרות למכשירי ה-S8 עשויה לעמוד על בין 40 ל-45 מיליון יחידות, בהשוואה ל-52 מיליון יחידות של הגלקסי S7 בשנת השקתו.

דגם ה-iPhone 8, שאף עשוי להיקרא באחד מן השמות iPhone Edition או iPhone X, צפוי להגיע כ”עוף מוזר” מבית אפל: הוא ייפרד לחלוטין מדור ההמשך של מכשירי האייפון 7 (היא כמובן סדרת ה-iPhone 7S), ויהווה לגרסת פרימיום ייחודית שמגיעה כאות לחגיגות העשור מאז הכרזת האייפון הראשון ב-2007.

הוא יכיל צג OLED קמור ונטול שוליים, מבנה זכוכית חדיש שטרם נראה במכשירי החברה, יכולות טעינה אלחוטית, איזור ייעודי על גבי המסך בשם Function Area שישמש עבור כפתור הבית (וקורא טביעות האצבע) וכן יציע למשתמשיו מפרט טכני המשלב את המעבד Apple A11 יחד עם 3GB RAM.

הכרזת האייפון X/אייפון 8 צפויה להתרחש במהלך המחצית השניה של 2017, בעוד סדרת הגלקסי S8 תוצג רשמית כבר בעוד כשבועיים, ב-29 במרץ. ומכאן שלסמסונג נקודת פתיחה מוקדמת וזמן מספק על מנת לחדור עם המוצרים החדשים בשוק. נוסף לכך, צפויה סמסונג להשיק את סדרת הדגל Galaxy Note 8 במקביל להשקתה של סדרת האייפון החדשה במחצית השנה השנייה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים