נגן המוסיקה של ספוטיפיי ישולב באפליקציית הניווט Waze

האזנה למוסיקה מספוטיפיי בתוך אפליקציית Waze תמונה: Waze

מוסיקה תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מהזמן אותו אנו מבלים בנהיגה, וכעת תשולב זו כחלק בלתי נפרד מאפליקציית הניווט הפופולרית Waze, אותה רכשה גוגל לפני כארבע שנים תמורת כמיליארד דולר. ב-Waze החליטו לחבור לאפליקציית המוסיקה ספוטיפיי (Spotify), היא המשמעותית ביותר הקיימת כיום בשוק הזרמת המוסיקה עם מעל ל-50 מיליון מנויים משלמים ומעל 100 מיליון מנויים בסך הכל.

החיבור בין שתי האפליקציות ייעשה על ידי הצעת השירים מספוטיפיי בתפריט הנשלף מראש מסך אפליקציית Waze, כאשר מן הצד השני תהיה זמינה אפשרות להפעלת הניווט של Waze דרך אפליקציית ספוטיפיי. אף שחלון המוסיקה נשלף מלמעלה, המוסיקה תנוגן ברקע ולא תסתיר את מסך אפליקציית הניווט, אלא אם תבקשו לשלוף את התפריט לשם מעבר בין שירים.

האזנה למוסיקה מספוטיפיי בתוך אפליקציית Wazeשילובה של ספוטיפיי כחלק בלתי נפרד מחוויית הניווט ב-Waze יאפשר הפעלה נוחה יותר של מוסיקה ומעבר בין שירים תוך הימנעות ממעבר בין אפליקציות בזמן הנהיגה או ניסיון לשלוף את וילון ההתראות (או מרכז הבקרה באייפון) על מנת להחליף שירים.

בפוסט שפירסמה Waze בבלוג הרשמי, מציינת החברה כי אפשרות החיבור בין שתי האפליקציות דורשת את נוכחות שתיהן על גבי הסמארטפון. בדרך זו מבטיחות השתיים הרחבה לבסיס המנויים שלהן על-ידי הצעת פונקציית הניווט של Waze על ידי ספוטיפיי ללקוחותיה הרבים, בעוד מן הצד השני תוצע הגישה למוסיקה באפליקציית Waze על ידי התקנתה של ספוטיפיי.

מדובר בשילוב ראשון מסוג זה בין אפליקציות עבור Waze, אך ייתכן כי שיתוף הפעולה החדש יוביל בעתיד ליוזמות דומות נוספות (הזמנת פיצה לרכב בפקק בלחיצת כפתור, אולי?). עד היום איפשרה Waze חיבור לרשתות החברתיות על מנת שתוכלו למצוא את החברים שלכם וגם חיבור ללוח השנה על מנת שתוכלו לקבל הוראות הכוונה והתראות לתחילת נסיעה מבלי להזין זאת באופן ידני באפליקציה.

הפונקציונליות החדשה בין שתי האפליקציות תהפוך זמינה בהדרגה עבור משתמשי סמארטפונים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד בלבד בשבועות הקרובים. אפליקציית ספוטיפיי אינה תומכת באופן רשמי במשתמשים בישראל, אלו נדרשים להשתמש בדרכים שונות (VPN, כרטיסי מתנה) על מנת להירשם לשירות בתשלום של האפליקציה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים