דיווח: סדרת Galaxy S8 תגיע עם כפתור בית רגיש לעוצמת הלחיצה

תמונת מוקאפ (הדמיה) Galaxy S8 (קרדיט: @venyaGeskin1) תמונת מוקאפ (הדמיה) Galaxy S8 (קרדיט: @venyaGeskin1)

כשבועיים מפרידים בינינו לבין הכרזתה של סמסונג על צמד מכשירי הדגל הבאים מבית ייצורה, הם ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, שתתרחש בתאריך ה-29 במרץ, יום רביעי, ואף על פי שנראה כי אנו כבר יודעים את מרבית הנתונים אודות השניים – ייתכן מאוד כי היצרנית מחביאה עוד כמה קלפים בשרוול. על פי דיווח חדש שמגיע מהמגזין The Investor, כפתור הבית הוירטואלי שיוצג על גבי חלקו התחתון של מסך ה-Super AMOLED שיגיע עם צמד המכשירים יהיה רגיש לעוצמת הלחיצה של המשתמש.

לטענת הדיווח, סמסונג פיתחה טכנולוגיה ייחודית לזיהוי עוצמת הלחיצה על גבי מסכי ה-AMOLED שבייצורה, ובזו תבצע שימוש החברה במכשירי הגלקסי S8 ו-S8 פלוס, אלא שהטכנולוגיה תשמש אך ורק עבור כפתורי הניווט הוירטואליים של המכשירים. כך, יוכלו המשתמשים לבצע פעולות שונות ולפתוח תפריטים שונים בהסתמך על עוצמת הקשה שונה, באופן דומה למתבצע במכשירי האייפון של אפל מאז הושק ה-iPhone 6S.

עם זאת, עבור דור המכשירים הבא של החברה ובראשם דגם ה-Galaxy Note 8, שצפוי להפוך לרשמי לקראת סוף השנה הנוכחית, סמסונג תדאג לממש את הטכנולוגיה במלוא יכולותיה – וכל צג ה-Super AMOLED של המכשיר יהיה מסוגל לזהות לחיצות בעוצמות שונות. בשלב הנוכחי לא ידוע כיצד מתכוונת היצרנית לממש את הטכנולוגיה הן בסדרת S8 והן עבור פאבלט ה-Galaxy Note 8.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים