גלקסי S8 עשוי להציג גרסת 6GB RAM ולהציע יכולת זיהוי פנים

שלט Galaxy צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

משתמשי הסמארטפונים בסין ובקוריאה זוכים פעמים רבות ליחס מיוחד מיצרניות המכשירים השונות, כאשר גרסאות משודרגות הכוללות מפרט עשיר יותר נוהגות להגיע לשווקים אלו, שם הדרישה לחומרה המתקדמת ביותר גבוהה מאשר במרבית השווקים בעולם. שדרוג כזה צפוי להגיע גם למפרטו של ה-Galaxy S8 בדגם המיועד עבור השוק הסיני שיוצג בסמוך להשקתו של מכשיר הדגל, כאשר זה יכלול זיכרון פעולה (RAM) מורחב שיסתכם ב-6 גיגה-בייט.

את הדברים מוסר אנליסט בסניף הסיני של חברת המחקר IHS, אשר לדבריו יזכה הדגם הסיני של הגלקסי S8 לזיכרון מורחב, בעוד בדגם הבינלאומי של המכשיר צפויה סמסונג לשלב 4 גיגה-בייט של זיכרון פעולה “בלבד”. לצד שילוב זיכרון הפעולה בנפח של 6 גיגה-בייט, צפוי הדגם הסיני של הגלקסי S8 לקבל גם נפח אחסון מורחב על סך 128 גיגה-בייט. דבר דומה תיכננה סמסונג עבור השוק הסיני עם השקתו של ה-Galaxy Note 7, אך זו לא יצאה אל הפועל לאחר משיכתו של המכשיר מהשוק בעקבות הליך הריקול רחב ההיקף של החברה בשנה שעברה.

את סדרת מכשירי הדגל Galaxy S8, אשר תכלול שני דגמים, האחד מהם בעל מסך בגודל 5.8 אינץ’ והשני בעל מסך 6.2 אינץ’ (דגם ה-Galaxy S8 Plus), תציג סמסונג באירוע אותו תערוך בניו-יורק ב-29 במרץ, כאשר ב-21 באפריל צפויה השקתם בקוריאה, וב-28 באפריל ככל הנראה נזכה לראות את המכשירים בהשקה גלובלית. דיווח חדש של אתר ETnews מוסר כי המכירה המוקדמת של שני הדגמים תחל בדרום קוריאה כבר ב-7 באפריל.

Samsung Pay תתמוך בזיהוי פנים ב-Galaxy S8

כבר למדנו מלא מעט דיווחים קודמים כי חיישן לזיהוי קשתית העין (Iris) של המשתמשים צפויה להגיע לדגמי סדרת ה-Galaxy S8, זאת לאחר שהופיע חיישן דומה כבר עם הצגתו של דגם ה-Galaxy Note 7 בשנה שעברה. כעת אנו לומדים מתוך דיווח חדש של אתר בלומברג כי סמסונג עשויה לשלב יכולת לזיהוי פנים של המשתמש לצורך שימוש עבור שירותים שונים, בהם שירות התשלומים Samsung Pay.

שירות התשלומים Samsung Pay החל לצבור תאוצה לאחרונה והושק כבר ב-13 מדינות, האחרונות בהן היו הודו ושבדיה. את שירות התשלומים הבטיח מנהל מחלקת המובייל בסמסונג ישראל, אורן מרון, כי יציג הסניף המקומי עד סוף הרבעון הראשון של 2017, כך שייתכן שנראה את השירות זמין בארץ בזמן הקרוב.

על פי בלומברג, עובדת סמסונג כיום עם בנקים על מנת לשכנע אותם לאמץ את טכנולוגיית זיהוי הפנים כאמצעי זיהוי ביומטרי עבור ביצוע תשלומים והעברות כספים, כאשר היכולת החדשה צפויה להיכנס לתוקף בחודשים הקרובים. מתוך דיווח זה ניתן להסיק כי סמסונג לא בהכרח תשלב את יכולת זיהוי הפנים בכל דגמי ה-Galaxy S8, אלא רק בדגמים שיהיו זמינים עבור שווקים מסוימים.

לצד יכולות ביומטריות לזיהוי פנים וזיהוי קשתית העין של המשתמשים, תציג סמסונג זו פעם נוספת גם סורק ביומטרי לטביעות אצבע, זה צפוי לעבור עם דגמי סדרת הגלקסי S8 לגב המכשירים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים