פרטים חדשים אודות Xiaomi Mi Pad 3 ו-Mi Pad 3 Pro דולפים לרשת

Xiaomi Mi Pad 2

למעלה משנה חלפה מאז הכריזה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הסינית, שיאומי, על סדרת הטאבלטים לשוק הגבוה Mi Pad 2 – ומאז נדם קולה בשוק הטאבלטים שנראה כי הולך ודועך מרגע לרגע. כעת, בהמשך להדלפה קצרה שצצה בנושא זה במהלך חודש דצמבר האחרון, שמועה שמקורה במולדת היצרנית, סין, מתיימרת לחשוף פרטים חדשים אודות דור הטאבלטים הבא בייצור שיאומי.

על פי השמועה החדשה, שיאומי לא תסתפק בטאבלט אחד ותחשוף בעתיד הקרוב צמד טאבלטים חדשים בשמות Xiaomi Mi Pad 3 (או: MiPad 3) ו-Xiaomi Mi Pad 3 Pro (או: MiPad 3 Pro). הראשון מבין השניים, כך נמסר, יציע למשתמשיו את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט, ומפרטו הטכני יציע זיכרון RAM בנפח 4GB, מסך בגודל 7.9 אינץ’ ואפשרויות אחסון של 64 או 128 גיגה-בייט זיכרון פנימי (ככל הנראה עם אפשרות להרחבה).

הדגם הנותר, Mi Pad 3 Pro, עשוי לרוץ דווקא על מערכת ההפעלה Windows 10, כשאת כוח העיבוד שלו מספק מעבד מסוג Intel Atom X7-Z8750. גודל המסך כנראה יעמוד על 9.7 אינץ’ ברזולוציה שאינה ידועה. צמד הטאבלטים החדשים יתומחרו, על פי השמועה, ב-1,299 ו-1,599 יואן סיני (כ-700 ו-850 שקלים) לדגמי ה-64 ו-128 גיגה-בייט של טאבלט ה-Mi Pad 3, בהתאמה, בעוד עבור טאבלט ה-Mi Pad 3 Pro תגבה היצרנית סכום התחלתי של 1,699 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-900 שקלים על-פי שער ההמרה הנוכחי וללא חישוב מיסים ועלויות שילוח.

מועד ההכרזה של השניים אינו ידוע, אך הדבר צפוי להתרחש יחד עם חשיפת סדרת הדגל Xiaomi Mi 6, שעשויה להתרחש עד לחודש מאי הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים