מכשיר הדגל HTC U Ultra מגיע לישראל במחיר 3,990 שקלים

HTC U Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) HTC U Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עונת ההשקות של מכשירי הדגל בישראל נמצאת בפתח וכבר בשבוע הקרוב אנו צפויים לראות מספר דגמים חדשים מגיעים לחנויות בארץ. את עונת ההשקות פותחת חברת טאצ’ גרופ, היבואנית הרשמית של מוצרי HTC בארץ, אשר מודיעה היום על השקתו של מכשיר הדגל HTC U Ultra בישראל במחיר של 3,990 שקלים. את המכשיר תמכור טאצ’ גרופ תחילה באופן ישיר, ובהמשך יהפוך זה זמין לרכישה ברשתות המחשבים, הסלולר והחשמל.

על ה-HTC U Ultra הכריזה היצרנית הטיוואנית בינואר השנה לצד דגם ה-U Play. המכשיר משלב עיצוב זכוכית בחלקו הקדמי והאחורי, וביניהם מחברת מסגרת מתכת דקיקה. מסך הסמארטפון מגיע בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית תצוגה Quad HD, ומעליו ניתן למצוא תצוגה משנית בגודל 2.05 אינץ’ בה יוצגו התראות מה-HTC Companion – מערכת הלומדת את פעולות המשתמשים במכשיר על מנת להציג התראות באופן מיטבי בפניהם.

במפרטו הטכני של ה-U Ultra תמצאו את פלטפורמת Snapdragon 821 מבית קוואלקום, המשלבת מעבד בעל ארבע ליבות Kyro בתדר מירבי של 2.15GHz לצד המאיץ הגרפי Adreno 530, זיכרון 4GB RAM, נפח אחסון על סך 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה וסוללה בקיבולת 3,000mAh התומכת בטכנולוגיית הטעינה המהירה Quick Charge 3.0.

HTC U Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
HTC U Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

המצלמה הראשית במכשיר מציעה חיישן 12 מגה-פיקסל עם ייצוב אופטי, מפתח צמצם f/1.8, פוקוס לייזר ומנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF), ותמיכה בצילום וידאו באיכות 4K, כאשר המצלמה המשנית (סלפי) מציעה חיישן 16 מגה-פיקסל, זווית צילום רחבה ותמיכה בצילום וידאו ב-Full HD. מערך של 4 מיקרופונים יוסיף לחווית צילום הוידאו עם הקלטת אודיו “תלת מימדי”.

HTC U Ultra מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט, עליה הלבישה HTC את ממשק המשתמש המותאם Sense 8. מטאצ’ גרופ נמסר כי בחבילה של הסמארטפון לרוכשים בישראל יצורפו אוזניות, מטען מקורי של HTC וכבל USB Type-C לטעינה והעברת נתונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים