סדרת Huawei Mate 9 מגיעה לישראל במחיר פתיחה של 3,399 שקלים

Huawei Mate 9 Pro סמארטפון Huawei Mate 9 Pro (תמונה: Huawei)

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר יבואנית מוצרי וואווי בישראל, אלפא טלקום, הנמצאת בבעלות חלקית של אלקטרה צריכה, הודיעה היום החברה כי תשיק את סדרת הפאבלטים החדשה של החברה עם שלושה דגמים – Huawei Mate 9, Mate 9 Pro ו-Mate 9 Porsche Design החל מיום ראשון הקרוב, ה-26 במרץ. שלושה המכשירים עושים דרכים לישראל כארבעה וחצי חודשים לאחר שנחשפו לראשונה, וזמן קצר לפני שתעשה עליה ארצה גם סדרת הדגל Huawei P10, אשר השקתה צפויה להגיע בחודש אפריל.

סדרת הפאבלטים Mate 9 זוכה למחיר הגבוה מזה בו הושק ה-Mate 8 בארץ באוגוסט 2016, אז תומחר זה ב-2,799 שקלים.

ואלו המחירים:

  • הדגם הבסיסי בסדרה, Huawei Mate 9, מגיע לשוק בישראל במחיר 3,399 שקלים בצבע הכסוף בלבד.
  • הדגם בעל המפרט המשודרג, Huawei Mate 9 Pro, מוצע בישראל במחיר של 3,949 שקלים בשני צבעים: זהב וכסוף.
  • הדגם היקר מבין השלושה, ה-Huawei Mate 9 Porsche Design בעל העיצוב הייחודי, יוצע במחיר של 1,349 דולרים דרך רשת אלם דיוטי פרי בלבד.

Huawei Mate 9

פאבלט ה-Mate 9 מגיע עם מסך ענק בגודל 5.9 אינץ’ ומסתפק בתצוגת Full HD המעניקה צפיפות של 373 פיקסלים לאינץ’. עיצוב משלב מתכת מכל צידיו ובגבו ניתן למצוא חיישן ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע המוטמע בלוחית מגע המשמשת לביצוע פעולות שונות במכשיר באמצעות מחוות. במכשיר מעבד מתומן ליבות, ארבע מהן פועלות בתדר 2.4GHz ואילו ארבע הנותרות פועלות בתדר 1.8GHz, כאשר מעבד זה משולב במערכת-על-שבב Kirin 960 מבית HiSilicon, הנמצאת בבעלותה של וואווי, לצד זיכרון 4GB RAM ואחסון על סך 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה.

בגבו של ה-Mate 9 ניתן למצוא זוג מצלמות, האחת מציעה חיישן 20 מגה-פיקסל לצילום תמונות מונוכרומטיות (שחור-לבן) ואילו השניה מציעה חיישן 12 מגה-פיקסל צבעוני (RGB). את המצלמות פיתחה וואווי בשיתוף פעולה עם חברת הצילום לייקה (Leica) ושילוב בין השתיים מאפשר הפקת תמונות טובות ומוארות יותר. בצידו הקדמי של המכשיר ניתן למצוא מצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל.

Huawei Mate 9 (תמונה: יח"צ)
Huawei Mate 9 (תמונה: יח”צ)

דגם ה-Mate 9 תומך בטכנולוגיית הטעינה המהירה של וואווי, SuperCharge, ומציע סוללת ענק בעלת קיבולת של 4,000mAh. המכשיר מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0, עליה מופיע ממשק המשתמש EMUI 5.0 של החברה.

Mate 9 Pro ו-Porsche Design

שני הדגמים האחרים בסדרת ה-Huawei Mate 9 שונים מהדגם הבסיסי, אך ביניהם השינוי העיקרי מגיע בצד העיצוב. הדגם המעוצב מבין השניים נושא את שמה של חטיבת העיצוב Porsche Design, ונבנה עימה בשיתוף פעולה עם וואווי. עיצוב דגם זה מוצע מחומר הגרפיט ומכאן גם מגיע מחירו הגבוה בהשוואה לשני האחרים.

פרט לזאת, מציעים שני הדגמים מפרט דומה הכולל מסך בגודל 5.5 אינץ’ עם תצוגת Quad HD בפריסה של 1440×2560 פיקסלים וצפיפות של 534 פיקסלים לאינץ’, מעבד מתומן ליבות הזהה לזה המגיע בדגם ה-Mate 9 הסטנדרטי ומשולב במערכת-על-שבב Kirin 960 לצד 6GB RAM, כאשר בצד האחסון משלבים השניים 128 גיגה-בייט עבור דגם ה-Mate 9 Pro ו-256 גיגה-בייט עבור דגם ה-Porsche Design.

זוג המצלמות בגב שני המכשירים זהות לאלו המגיעות עם דגם ה-Mate 9 הסטנדרטי וכך גם מצלמת הסלפי והסוללה, המציעה גם כאן קיבולת של 4,000mAh. מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 מוצאת דרכה גם כן לזוג המכשירים ותגיע עימם באופן מובנה עם ממשק המשתמש המותאם של וואווי.

לפניכם השוואה בין המפרטים של שלושת הדגמים:

error


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים