כל מה שרציתם לדעת על LG G6 – תשובות לשאלות שלכם

LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג'טי) LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג’טי)

הנציגות המקומית של חברת LG Electronics בישראל הודיעה היום (ד’, 22.3) על השקתו של מכשיר הדגל LG G6 בארץ החל מה-27 במרץ, כאשר המכירה המוקדמת כבר החלה במחיר המומלץ לצרכן של 3,400 שקלים לצד מספר הטבות, בהן השעון החכם LG Watch Style, אשר 1,000 יחידות ממנו יוענקו לרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת דרך היבואן הרשמי בנקודות מכירה שונות ברחבי הארץ.

לפני שתחליטו אם אתם מעוניינים לשים ידכם על המכשיר או לא, החלטנו לחשוף בפניכם את הפרטים המידיים אודות ה-LG G6 במסגרת כתבת “שאלות-תשובות”. לפניכם מספר פרטים אודות מכשיר הדגל החדש של החברה, הנמצא אצלנו לצרכי סקירה – אתם מוזמנים לשאול אותנו כל שאלה אודות המכשיר ונעדכן את הפוסט עם התשובות בהתאם.

נדגיש כי שאלות הדורשות בדיקה ארוכה יותר, כמו התייחסות לחיי הסוללה במכשיר, יקבלו מענה בסקירה המלאה שתגיע בהמשך.

איזו מערכת הפעלה מגיעה עם המכשיר?

LG G6 מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט ועליו מותקן ממשק המשתמש המותאם של החברה – LG UX 6.0. בשלב זה לא ידוע על עדכון לגרסה חדשה יותר (7.1).

האם Google Assistant מגיעה עם המכשיר?

תפריט העוזרת הוירטואלית ב-LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

כן. ה-Google Assistant זמינה במכשיר, אך אינה פועלת כאשר השפה העברית מוגדרת ב-LG G6. יש לעבור לשפה האנגלית במכשיר על מנת שתוכלו לעבוד עם העוזרת הוירטואלית החדשה של גוגל.

האם יש מגירת יישומים במכשיר?

המכשיר אותו קיבלנו לצרכי הסקירה לא הגיע עם מגירת היישומים מופעלת כברירת מחדל, אך היא ניתנת להתקנה דרך תפריט עדכוני התוכנה הקיימים בהגדרות המכשיר. העדכון נקרא “בית ומגירת היישומים” ומגיע כמסך בית נוסף אותו ניתן לבחור להצגה. ניתן לעבור בין סוגי מסכי הבית בכל עת דרך תפריטי ההגדרות.

מגירת יישומים ב-LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

כמה מקום פנוי יש לאחסון קבצים?

מכשירי ה-LG G6 שיימכרו בארץ יציעו גרסה בעלת 32 גיגה-בייט לאחסון בלבד, אולם בנציגות LG המקומית ציינו כי דגם בעל נפח אחסון של 64 גיגה-בייט יגיע בעוד מספר חודשים. בגרסת ה-32 גיגה-בייט תופסים קבצי המערכת כ-9.6 גיגה-בייט, כך ששטח אחסון פנוי לקבצים, תמונות, וידאו, מוסיקה ועוד יעמוד על כ-22.4 גיגה-בייט.

האם יש חריץ להרחבת זיכרון ב-LG G6?

כן. יש חריץ הרחבה המשולב יחד עם מגירת ה-nanoSIM במכשיר.

חריץ הרחבת זיכרון במכשיר LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

האם המכשיר תומך בטעינה אלחוטית?

לא. הגרסה הנמכרת בישראל ביבוא רשמי אינה תומכת בטעינה אלחוטית, אך מציעה טעינה מהירה.

האם יש חריץ אוזניות במכשיר?

כן. ישנו חריץ אוזניות סטנדרטי בגודל 3.5 מ”מ בחלקו העליון של המכשיר.

חרית אוזניות במכשיר LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

האם המכשיר תומך ברדיו FM?

כן. ניתן להאזין לתחנות רדיו דרך אפליקציה ייעודית המגיעה באופן מובנה עם ה-LG G6, זאת בתנאי שהכנסתם אוזניות למחבר הייעודי תחילה.

מבחן ביצועים

נבהיר כי אנו לא רואים במבחני ביצועים כאמצעי המעיד על יכולותיו של המכשיר לטובה או לרעה, אך מאחר שזוהי דרישה שממשיכה להגיע מהצד שלכם, השתמשנו במבחן הביצועים של AnTuTu לבחינת ביצועי ה-LG G6. במבחן הביצועים קיבל המכשיר ציון של 140,772 נקודות.

מבחן ביצועים למכשיר LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

איך המידות של LG G6 מול Galaxy S7?

עם ה-LG G6 הפחיתה היצרנית את גודלו הפיזי של המכשיר תוך שילוב מסך גדול יותר. בדקנו את גודלו הפיזי של הדגם החדש מבית LG מול ה-Galaxy S7 של סמסונג כדי להבין את סדרי הגודל של השינוי. ניתן לראות בתמונה המופיעה מטה כי שני המכשירים בעלי גודל כמעט זהה, בעוד לדגם ה-G6 מסך מעט גדול יותר.

LG G6 מול Galaxy S7 Edge (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG G6 מול Galaxy S7 Edge (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

על הנייר, מידותיו של ה-LG G6 עומדות על גובה של 149 מ”מ, רוחב של 72 מ”מ ועובי של 7.9 מ”מ, כאשר משקלו 163 גרם ומסכו בגודל 5.7 אינץ’. דגם ה-Galaxy S7 Edge אליו השווינו, מידותיו עומדות על גובה של 151 מ”מ, רוחב של 72.6 מ”מ ועובי של 7.7 מ”מ, כאשר משקלו 157 גרם ומסכו בגודל 5.5 אינץ’.

איך נראה וידאו על פני כל רוחב מסך ה-18:9?

ה-LG G6 מאפשר צילום וידאו בפורמט ה-18:9 החדש, כך שתוכלו להקליט ולצפות בוידאו על מסך מלא בדרך זו. בוידאו מיוטיוב או סרטונים אחרים יופיעו שוליים שחורים משני צידי המסך ברוב המקרים. מספר משחקים בודדים כבר הותאמו מראש לתצוגה החדשה של ה-LG G6, כך שניתן להניח שנראה עוד ועוד עדכונים דומים בהמשך הדרך.

תצוגת 18:9 ב-LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
תצוגת 18:9 ב-LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

האם ניתן לכבות את המסך שדולק תמיד?

בהחלט. דרך תפריטי ההגדרות במכשיר, תחת הגדרות תצוגה, תוכלו למצוא את הגדרות Always-on display. דרך תפריט הגדרות זה תוכלו לבטל את תצוגת המסך הפועלת תמיד וגם לשנות את הגדרותיה. ניתן להציג שעון דיגיטלי או אנלוגי, וגם חתימה אישית שלכם, להציג תצוגה בהירה יותר ולהגדיר שעות בהן יכובה המסך שפועל תמיד באופן קבוע מידי יום.

האם המכשיר תומך ב-Quad DAC?

לא. אין אפשרות להפעלת Quad DAC (ממיר אודיו דיגיטלי לאנלוגי).

האם המכשיר מגיע עם אינפרה אדום?

לא, אין עינית אינפרה אדום לשליטה במכשירים כשלט ב-LG G6.

אם יש לכם שאלות נוספות אותן ניתן לבדוק במכשיר באופן מיידי – אנא שאלו אותנו בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים