דיווח: סדרת Xiaomi Mi 6 תגיע ללא מחבר 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות

סמארטפון Xiaomi Redmi Note 4 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) סמארטפון Xiaomi Redmi Note 4 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מצדיקה את הכינוי “אפל הסינית”: יצרנית הסמארטפונים והטכנולוגיה, שיאומי, שידועה לרבים כמקבילתה הסינית של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, אפל, עשויה ללכת בעקבות זו עם צמד מכשירי הדגל הבאים בייצורה, Xiaomi Mi 6 ו-Mi 6 Plus, ולהשיל מאלו את מחבר ה-3.5 מ”מ שמיועד לחיבור אוזניות ואביזרי שמע שונים. כך לטענת שמועה חדשה המגיעה, איך לא, ממולדת החברה.

לדברי השמועה הטרייה שמקורה ברשת החברתית Weibo, שיאומי תוותר בסדרת ה-Mi 6 על שקע האוזניות הפופולרי והוותיק, כאשר המשתמשים יאלצו לבצע שימוש במחבר USB Type-C שמתעצם כסטנדרט חדש בשוק המובייל. עם זאת, תדאג היצרינת לצייד את מכשירי הסדרה בעמידות בפני מים ואבק תחת תקן שאינו ידוע בשלב זה.

בכל אחד משני הצעדים הללו, אם יתרחשו, שיאומי לא תהווה חלוצה או פורצת דרך: אפל, מוטורולה, HTC ויצרניות מובייל נוספות החליטו במהלך השנה האחרונה לוותר על מחבר ה-3.5 מ”מ שהגיע עם מכשיריהן, כל אחת מהסיבות שלה. במקום זאת, מבצעים משתמשי החברות בשקע Type-C (או Lightning במקרה של סרדת אייפון 7). פחות מרוצים מההחלטות הללו הם המשתמשים, רבים מהם ודאי היו שמחים להמשיך לראות את השקע המוכר במכשיריהם.

על פי דיווחים קודמים בנושא זה, צמד מכשירי הסדרה, Xiaomi Mi6 ו-Xiaomi Mi6 Plus, יהפכו לרשמיים במהלך חודש מאי הקרוב ויביאו עימם מפרט מתקדם ביותר הכולל: מסך בגודל 5.15 ו-5.7 אינץ’, בהתאמה, מערך צילום כפול, שבב Snapdragon 835, זיכרון RAM בנפח מירבי של 6GB, זיכרון אחסןו בסך 256GB וצג קמור שייתכן כי יגיע רק באחד מן הדגמים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים