סדרת ה-Tech: מיקרוסופט מכריזה על בקרי שליטה חדשים

שחקני ה-Xbox One יוכלו להנות בקרוב מסדרה של בקרי שליטה חדשים עבור המכשיר. שם הסדרה הינו Tech, והבקר הראשון שיגיע בסדרה זו הינו ה-Tech Recon, בעוד כחודש ב-25 לאפריל. מחירו יהיה 70 דולרים. סדרת הבקרים החדשה שואבת רעיונות מעולם הטכנולוגיה הצבאית וגם מעיצובי מדע בדיוני.

ה-Recon Tech יגיע בסוף אפריל, ויכלול טווח קליטה משופר של שידור ה-Bluetooth לקונסולה, ציפוי גומי אחורי בתבנית יהלום, וטקסטורה צרובה בלייזר בחלק הקדמי. כמו כל בקר של Xbox One, גם בסדרת ה-Tech יהיה ניתן למפות מחדש את המקשים על הבקר לפי טעמכם, וסביר להניח כי סדרת הבקרים החדשה תתמוך בחיבור נוח למחשב האישי (Windows).

Tech Recon: בקר השליטה החדש (צילום: מיקרוסופט)

לארי הירב (Larry Hyrb), בכיר בצוות התכנות ב-Xbox Live, כתב: “צוות ה-Xbox קיבל השראה מטכנולוגיה צבאית ותבניות הקשורות לביצועים. הצוות חקר רעיונות שנבעו מאמצעי הגנה קרביים, וציוד מכאני בסגנון מדע בדיוני“. ניתן לראות את העיצוב המדובר בסדרת התמונות ששיתפה מיקרוסופט ברשתות החברתיות.

השנה צפויה ה-Xbox One לקבל גם עדכון המאפשר לשני בקרי שליטה לתפקד בתור בקר יחיד. המטרה היא לעזור לשחקנים עם נכויות שונות שרוצים לשחק עם חבר או בן משפחה ולחלוק איתם את השליטה במשחק, באמצעות שני בקרי שליטה נפרדים. אפשרות זו תיקרא “Copilot” (טייס-משנה), והיא צפויה לעבוד על כל משחק בקונסולה ללא צורך בתמיכה מיוחדת מצד מפתחי המשחקים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים