סמסונג חושפת גרסה בעלת תמיכה בקישוריות סלולרית לשעון ה-Gear S3 Classic

Samsung Gear S3 Classic (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Gear S3 Classic (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

באוגוסט של השנה שעברה לקחה לעצמה את הבמה יצרנית הסמארטפונים והמובייל הדרום קוריאנית, סמסונג, והציגה את דור השעונים החכמים החדש בייצורה, שהכיל שני דגמים בודדים, ה-Gear S3 Classic ו-Gear S3 Frontier, כאשר אך ורק האחרון מבין השניים הציע למשתמשיו תמיכה בקישוריות סלולר מסוג 4G LTE. כעת, מרחיבה סמסונג את הסדרה ומצרפת את דגם נוסף עם תמיכה ברשת סלולרית, הוא ה-Gear S3 Classic 4G.

דגם ה-Gear S3 Classic החדש הינו זהה באופן מוחלט לאחיו, אלא שכעת יוכלו משתמשיו להינות מן ההטבות הרבות שמגיעות עם שעון חכם בעל תמיכה בקישוריות סלולר. באמצעות זו יוכלו המשתמשים לצאת לריצה ללא הסמארטפון שלהם ולהמשיך לקבל התראות מאפליקציות שונות וכן לשלוח או לקבל הודעות ושיחות, אותן הוא יוכל לנתק בקלילות באמצעות מחוות סיבוב המסגרת.

Samsung Gear S3 Classic (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Samsung Gear S3 Classic (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עיצוב השעון כמו גם מפרטו זהים לדגם הגיר S3 Classic הסטנדרטי, ומציעים: מסך Super AMOLED בגודל 1.3 אינץ’ עם תצוגה הדולקת תמיד ובציפוי זכוכית +Gorilla Glass SR, מסגרת מסתובבת המצורפת סביב המסך ועימה ניתן לנווט בממשק המשתמש, זיכרון RAM בנפח של 768MB, אחסון פנימי בסך 4GB, סוללת 380mAh שמציעה עד 3 ימי שימוש תחת טעינה אחת ועמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68. השעון גם מציע, כזכור, שלל חיישנים שימושיים, בהם: מד תאוצה, ברומטר, ג’יירוסקופ, מד דופק, וחיישן תאוצה.

בשלב זה לא ידוע האם ה-Gear S3 Classic עם תמיכה ב-4G יגיע לישראל באופן רשמי, אך מכיוון ששאר שעוני הסדרה הגיעו – ניתן להניח כי כך יהיה גם עבורו. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים