רוצים להיות Twitch: פייסבוק משיקה אפשרות חדשה להזרמת וידאו מהמחשב

האפשרות להזרים וידאו חי דרך הפרופיל שלכם בפייסבוק היתה עד כה אפשרית רק עם מכשירים ניידים, כגון סמארטפון או טאבלט. כעת, פייסבוק משיקה אפשרות חדשה להזרים וידאו חי ברשת החברתית באמצעות המחשב האישי, מציעה כמה אפשרויות מתקדמות למי שרוצה להזרים סוגי תוכן שונים, ובפרט הזרמת משחקים ותכני גיימינג.

בהודעה רשמית מטעם פייסבוק נכתב:

אנו מתרגשים להכריז כי החל מהיום, אנשים ברחבי העולם יכולים לשדר וידאו חי לפייסבוק מהמחשב הנייח או הנייד שלהם. [..] הוספנו אפשרות חדשה שמקלה על שימוש בתוכנות להזרמת וידאו וחומרה חיצונית כאשר משדרים מהמחשב. עם העדכון הזה, אנשים יכולים לחלוק את המסך שלהם, להוסיף גרפיקה, להחליף מצלמות או להשתמש בציוד מקצועי בשידור חי בפייסבוק.

פייסבוק אינה מסתירה את העובדה כי היא מחפשת את קהל הגיימרים. ההודעה פונה באופן ספציפי לאלו שרוצים להזרים משחקים, וקוראת להם לנסות להזרים וידאו ישירות בפייסבוק. לפי החברה, אם אתם גיימרים, האפשרות החדשה תאפשר לכם להזרים גיימפליי מהמחשב שלכם לחבריכם ולאלו שעוקבים אחריכם בקלות רבה מאי פעם, ולהיות איתם באינטרקציה. בהודעה אפילו סיפקו קישור למדריך המסביר כיצד להתחיל.

שידורי משחקים הינם עסק משמעותי בתעשיית הגיימינג, שהביאו לעלייתם של שירותי הזרמה כמו Twitch שבבעלות אמזון. מלבד שידורים של משחקים רגילים, שירותי הזרמה כאלו מאפשרים גם להזרים אירועים שלמים, אתגרים מעניינים ואף להתרים כספים לטובת מטרות מסוימות. כעת, כך נראה, פייסבוק תנסה לחתוך לעצמה חתיכה מהעוגה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים