דיווח: ה-Galaxy Note 8 יגיע עם מסך 4K בגודל 6.4 אינץ’

Galaxy Note 7 (תמונה: סמסונג) Galaxy Note 7 (תמונה: סמסונג)

בזמן שברחבי הרשת לא מפסיקים ולא לרגע אחד קט ההדלפות, השמועות והדיווחים המגוונים בעניין צמד מכשירי הדגל Galaxy S8 ו-S8 Plus, מוצא לעצמו זמן להשתחל ולהגיע אלינו דיווח אחד קטן בעניינו של מכשיר אחר ומעניין ביותר מבית היצרנית, והוא פאבלט ה-Samsung Galaxy Note 8.

הדיווח החדש מציע לנו הצצה מהירה לפרטים הראשונים אודות המכשיר, עימו תנסה סמסונג להחיות את סדרת הנוט לאחר השערוריה שהתרחשה עם הדגם האחרון בסדרה, Galaxy Note 7. לטענת זה, שמביא עימו גם שרטוטים סכמתיים המתיימרים להציג את קווי העיצוב של הפאבלט, יגיע ה-Galaxy Note 8 עם מסך קמור מסוג Super AMOLED, בגודל 6.4 אינץ’ וברזולוציית +Quad HD או 4K UHD.

שרטוטים מודלפים המתיימרים להציג את קווי העיצוב של ה-Galaxy Note 8
שרטוטים מודלפים המתיימרים להציג את קווי העיצוב של ה-Galaxy Note 8

אין זו הפעם הראשונה בה אנו שומעים אודות כוונותיה של החברה להציע עם אחד או יותר ממכשיריה צג ברזולוציה זו, אך דיווחים מן הסוג הזה החלו עוד בסמוך להשקת ה-Galaxy Note 5 ומאז התבררו כשגויים. אם כך, נידרש להמתין בסבלנות לדיווחים נוספים או לחילופין להכרזת המכשיר, שיאפשרו לנו לדעת האם יש דברים בגו.

נוסף על כך, נמסר בדיווח כי הגלקסי נוט 8 יציע למשתמשיו זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 6GB, אשר יוצמד לרכיב אחסון פנימי על סך 256 גיגה-בייט. אלו יתייצבו לשירותיהן של אחת ממערכות השבבים העוצמתיות Snapdragon 835 מבית קוואלקום או Exynos 8895 בייצור סמסונג. כמו כן, על פי דיווחים קודמים אנו עשויים למצוא בנוט 8 מערך צילום כפול.

Galaxy S8 (הדלפה)
Galaxy S8 (הדלפה)

יחד עם הדברים הללו, ניתן להסיק מהשרטוטים הסכמתיים של המכשיר, כי זה יציע קווי עיצוב הדומים מאוד לאלו של מכשירי סדרת גלקסי S8: מסך קמור המתעגל מימין ומשמאל ומתחבר אל מסגרת אלומיניום דקיקה שאל צידה השני מתעגל גב המכשיר, שוליים דקיקים ביותר מעל ומתחת למסך, שם גם נמצא את מה שנראה כמצלמת סלפי וסורק קשתית (Iris Scanner) עבור זיהוי ביומטרי. בחלקו התחתון של הנוט 8 נמצא מחבר USB Type-C, עט S-Pen, רמקול ושקע 3.5 מ”מ עבור אוזניות.

את ה-Galaxy Note 8 צפויה סמסונג לחשוף במהלך המחצית השניה של 2017, ככל הנראה בין החודשים יולי לספטמבר. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים