טריילר ראשון ל-Baby Driver, סרטו החדש של אדגר רייט

מתוך “Baby Driver” (תמונה באדיבות Sony Pictures)

סוני שחררה טריילר ראשון לסרט Baby Driver, קומדיית פעולה מבית היוצר של אדגר רייט (Edgar Wright), שכתב וביים את “מת על המתים” (Shaun of the Dead), “שוטרים לוהטים” (Hot Fuzz), “סוף העולם” (World’s End) ו”האקסים של החברה שלי” (Scott Pilgrim vs. the World). מלבד העובדה שלמתרגמים בארץ יש כנראה משהו אישי נגד רייט, סרטיו בולטים בשל ההומור החריף שלהם, השנינות יוצאת הדופן, והאקשן הלא-מתפשר.

Baby Driver מספר את סיפורו של בייבי, נהג שודים שאין שני לו, אותו משחק אנסל אלגורט (Ansel Elgort) מ”אשמת הכוכבים” (The Fault in Our Stars). בילדותו בייבי נקלע לתאונת דרכים, וכתוצאה מכך יש באזניו צפצוף שלא נפסק, אותו הוא מעמעם עם אזניות, בהן הוא מאזין תמיד למוזיקה. זה לא מחבל בביצועים שלו, אלא להפך, הופך אותו לנהג אפקטיבי בהרבה.

מתוך "Baby Driver" (תמונה באדיבות Sony Pictures)
מתוך “Baby Driver” (תמונה באדיבות Sony Pictures)

בייבי לא מעוניין להמשיך בחיי הפשע, אך העבריינים המפחידים איתם הוא עובד לא מוכנים לוותר עליו. ביניהם יש כמה וכמה פרצופים מוכרים: ג’יימי פוקס (Jamie Foxx), ג’ון האם (Jon Hamm), ג’ון ברנת’אל (Jon Bernthal), פלי (Flea) וקווין ספייסי (Kevin Spacey), שככל הנראה מנהיג את החבורה. כשבייבי מוצא אהבה בדמות מלצרית אותה משחקת לילי ג’יימס (Lily James), הוא מחליט להימלט איתה, ולהמרות את פיהם של אנשים מאד מסוכנים.

Baby Driver צפוי לצאת למסכים ב-28 ביוני בארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים