אירוע השקת ה-Huawei P10 ו-P10 Plus בישראל יתקיים ב-19 באפריל

הזמנה למסיבת העיתונאים של ה-Huaweo P10 בישראל

יבואנית מוצרי המובייל של וואווי בישראל, היא חברת אלפא טלקום בע”מ, החלה לשלוח הזמנות למסיבת עיתונאים שתערוך ביום רביעי, ה-19 באפריל, במסגרתו היא תשיק באופן רשמי בישראל את צמד מכשירי הדגל Huawei P10 ו-Huawei P10 Plus.

סדרת מכשירי הדגל מבית וואווי נחשפה לראשונה במעמד תערוכת המובייל השנתית הגדולה ביותר בעולם, MWC 2017, שהתקיימה בברצלונה במהלך חודש פברואר האחרון. צמד מכשירי הסדרה הראשונים, P10 ו-P10 פלוס, מציעים למשתמשיהם מבנה מתכת דקיק למדי המתחיל מגב המכשיר ומתפרש אל מסגרתו. יריעת זכוכית צרה תגן על מערך הצילום הראשי של השניים, שפותח בשיתוף פעולה עם חברת Leica וכולל פלאש LED כפול, פוקוס לייזר אוטומטי ושני חיישני צילום: האחד ברזולוציית 20 מגה פיקסל (חיישן מונוכרום) ואילו הנותר הינו חיישן RGB סטנדרטי ברזולוציית 12 מגה פיקסל.

מתחת למכסה המנוע של השניים נמצא מערכת על שבב מדגם Kirin 960 בייצורה של וואווי, שכוללת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.5GHz, מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל, מחבר USB Type-C לטעינה והעברת נתונים, כפתור פיזי המשמש גם כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

פתיחת קופסה Huawei P10 (צילום: גאדג'טי)
פתיחת קופסה Huawei P10 (צילום: גאדג’טי)

בכל הנוגע לשאר האלמנטים, שונים ה-Huawei P10 ו-P10 Plus אחד מן השני באופן מהותי למדי. הראשון מביניהם כולל מסך בגודל 5.1 אינץ’ וברזולוציית Full HD, סוללת 3,200mAh התומכה בטעינה מהירה מסוג Huawei SuperCharge וזיכרון RAM בסך 4GB.

ה-Huawei P10 Plus, מנגד, מציע מפרט מתקדם יותר באופן מהותי ומציע מסך Quad HD בגודל 5.5 אינץ’, סוללה בקיבולת של 3,750mAh התומכת גם היא בטעינה מהירה בטכנולוגיית Huawei SuperCharge ועמידות בפני התזות מים תחת תקן IPX3. לסדרת הדגל של וואווי קיים דגם נוסף בשם Huawei P10 Lite, שצפוי גם הוא לעשות את דרכו ארצה בחודשים הקרובים. עם זאת, נכון לרגעים אלו לא ידוע מתי תגיע גרסה זו של מכשיר הדגל לישראל.

על פי מקורות אתר גאדג’טי, מחירו של ה-Huawei P10 בדגם הסטנדרטי ינוע בין 2,600 ל-2,800 שקלים. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים