מנכ”ל שיאומי מאשר: סדרת Xiaomi Mi 6 תוכרז החודש; ייתכן שתוצג ב-11 באפריל

Xiaomi Mi 6 Plus כפי שדלף לרשת Xiaomi Mi 6 Plus כפי שדלף לרשת

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, תכריז על סדרת מכשירי הדגל הבאה פרי פתוחה, היא Xiaomi Mi 6, במסגרת אירוע הכרזה שייערך במהלך החודש הנוכחי, כך מודיע רשמית לא אחר מאשר מנכ”ל החברה, ליי ג’ון, בדברים שמגיעים אלינו דרך האתר הסיני My Drivers. על פי העולה מדיווח האתר, נראה כי הכרזת ה-Mi 6 ו-Mi 6 Plus תתרחש כבר במהלך השבועות הקרובים, כאשר על פי הערכות מסויימות, אנו עשויים לצפות בצמד המכשירים הופכים לרשמיים כבר באירוע שיתקיים ב-11 באפריל, יום שלישי הבא. 

מימין לשמאל: אריזת ה-Mi 6 בגרסה הצנועה ובגרסת הפרימיום המתקדמת
מימין לשמאל: אריזת ה-Mi 6 בגרסה הצנועה ובגרסת הפרימיום המתקדמת

יחד עם הדברים הללו, דלפו לרשת שתי אריזות השייכות, לכאורה, לשני דגמים שונים של ה-Xiaomi Mi6. הראשונה מביניהם, כך נראה, שייכת לדגם פרימיום של המכשיר, שעשוי להציע למשתמשיו מפרט מרשים ביותר שמשלב מסך 5.15 אינץ’ ברזולוציה שאינה ידועה, 6GB RAM, זיכרון אחסון בסך 128GB ומערכת שבבים מדגם Snapdragon 835 עם 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.45GHz.

כמו כן, נראה כי דגם זה של המכשיר יציע מצלמה ראשית ברזולוציית 30 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי (OIS), חיישן צילום משני עבור מצלמת הסלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל וסוללת ענק בקיבולת של 4,000mAh. מנגד לזה, האריזה השניה מתיימרת להציג גרסה צנועה יותר של המכשיר, שמגיעה גם היא עם מסך 5.15 אינץ’, אך הפעם כוללת 4GB RAM, צמד מצלמות ברזולוציית 12 ו-4 מגה פיקלס עבור החיישן הראשי והמשני, בהתאמה, וסוללת 3,200mAh צנועה ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים