דיווח: מסכי ה-OLED של סמסונג בדרכם ל-iPhone 8

תמונת קונספט למכשיר ה-iPhone 8 עם מסך נטול שוליים (מקור: Handy) קרדיט תמונה: Handy Abovergleich [CC-by-sa 3.0]

אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר ויצרנית הסמארטפונים השניה בגודלה בעולם, אפל, הזמינה מחטיבת המסכים של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג, לא פחות מ-70 מיליון מסכי OLED אשר צפויים לשמש את מכשיר הפרימיום לשוק הגבוה הבא בייצורה, הוא כמובן ה-Apple iPhone 8 (או: iPhone X/iPhone Edition). כך מוסר דיווח מבית המגזין היפני Nikkei, שדאג להביא אלינו במרוצת השנים אינספור דיווחים בעניין החברה מקופרטינו.

אף על פי שהזמנת אפל עומדת על 70 מיליון יחידות בשלב זה, נמסר כי סמסונג הכינה עצמה לייצור מסחרי של עד 95 מיליון צגי OLED, זאת למקרה שהדרישה למכשירי האייפון 8 תהא מעבר לצפוי. נכון לרגעים אלו, נמסר, סמסונג תהא היצרנית היחידה שתספק את מסכי המכשיר, זאת בניגוד לחלק מן הדיווחים שהעידו על האפשרות שגם LG תזכה לחלק מהעוגה.

דגם האייפון X אמנם אינו היחיד עליו צפויה אפל להכריז מאוחר יותר השנה, שכן לצידו כנראה יוכרזו ה-iPhone 7S ו-iPhone 7S Plus, אך כפי שהעריכו דיווחים שונים עד כה, אך זה יהיה היחיד לבצע שימוש בצג OLED חדשני. השניים הנותרים, כך נראה, ימשיכו לבצע שימוש במסכים מסוג LCD בהם משתמשת אפל מאז הוכרז האייפון הראשון ב-2007.

הצצה לאחור

נוסף על הדברים הללו, מאשר הדיווח ידיעות קודמות בעניין iPhone X, ובראשן הערכותיו של אנליסט חברת KGI, מינג-צ’י קאו, שהעידו על כך שהמכשיר המתקדם יציע למשתמשיו מצלמה קדמית בעלת יכולות זיהוי פנים מהפכניות המסוגלות לסרוק את פני המשתמש בתלת מימד (3D) ולאפשר זיהוי ביומטרי ברמה גבוהה ביותר.

ידיעות נוספות אותן מאשר הדיווח הן שה-iPhone X יגיע עם עמידות בפני מים ואבק (תחת תקן IP67/68), טעינה אלחוטית בטכנולוגיה שטרם נראתה בשוק המובייל וכן עם כפתור בית וירטואלי שמהווה חלק מממשק המשתמש ועשוי אף להציע מתחת למסך את קורא טביעות האצבע.

iPhone Edition (או: אייפון 8/X), יחד עם אייפון 7S ו-7S פלוס, צפויים להפוך לרשמיים במהלך המחצית השניה של 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים