בקרוב: החזר כספי אוטומטי ומהיר על משחקי Xbox

נסיינים של מיקרוסופט בתוכנית Xbox One Insider קיבלו הודעה לפיה החברה תתחיל להתנסות בהחזר כספי אוטומטי עבור אפליקציות ומשחקים בחנויות של מיקרוסופט ב-Xbox וב-Windows 10. בדומה למנגנון ההחזרים שהוטמע ב-Steam, אם תעמדו בדרישות אותן פירטה החברה, תוכלו לבקש החזר על משחק שאינכם מרוצים ממנו ולקבל את כספכם באופן אוטומטי ללא התערבות של צוות התמיכה.

“דיברתם, והקשבנו”, נכתב בהודעה באפליקציית Insider App. “על מנת לתמוך באפשרויות הבחירה של הגיימרים, אנו עורכים שינויים לחווית הקניה ב-Microsoft Store, על ידי כך שנציע ללקוחות דרך קלה להחזיר באופן מיידי מוצרים דיגיטליים כמו משחקים ותוכנות, בכתובת account.microsoft.com”. 

על מנת לבקש החזר כספי, תוכלו להכנס לכתובת זו, לעיין בהיסטוריית הרכישות שלכם, ושם תמצאו אפשרות חדשה לבקשת החזר כספי. אם תרצו להחזיר משחק באמצעות המערכת החדשה, עליכם לעמוד בדרישות הבאות:

  • בקשת ההחזר תתבצע עד שבועיים ממועד הרכישה.
  • לא שיחקתם יותר משעתיים במשחק.
  • הורדתם וניסיתם את המשחק לפני בקשת ההחזר.
  • תוספות כגון DLC, Season Pass ותכנים נוספים למשחקים אינם זכאים להחזר כספי.

מיקרוסופט הבהירה כי תטיל סנקציות על מי שיינצל לרעה את המערכת האוטומטית. אם חשבתם להתל במנגנון בדרך זו או אחרת על מנת לקבל החזר שאינו עומד בתנאים הללו, מיקרוסופט עלולה לחסום את חשבונכם לאפשרות זו כליל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים