דיווח: סמסונג תשיק בקרוב את הסמארטפון המוקשח Galaxy S8 Active

Samsung Galaxy S7 Active (צילום: יח”צ סמסונג)

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים מדרום קוריאה, סמסונג, עובדת בימים אלו על דור המכשירים המוקשחים הבא מבית ייצורה, שייקרא בשם Samsung Galaxy S8 Active ויהווה כוריאציה מוקשחת עבור מכשיר הדגל גלקסי S8 שנחשף לפני מספר שבועות וצפוי לנחות על מדפי החנויות בישראל בתחילת חודש מאי הקרוב.

הגלקסי S8 אקטיב (שם דגם: Samsung SM-G892A), יציע את כל הטוב שמביא עימו מכשיר הדגל הסטנדרטי של החברה, לצד מספר יתרונות וחסרונות ברורים. בראש הרשימה נמצא עיצוב שככל הנראה יהיה עשוי ברובו מפוליקרבונט מוקשח וככל הנראה יעמוד בתקן העמידות של הצבא האמריקאי MIL-STG-810G, זאת בניגוד למבנה זכוכית יוקרתי שמגיע עם ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus. כמו כן, צפוי המכשיר, שקרוי בשם הקוד Cruiser, להביא עימו עמידות בפני מים ואבק במסגרת תקן IP68 או מחמיר יותר.

עם זאת, ישנן מספר שאלות שעליהן עוד אין מענה בשלב זה, והן: בהנחה שסמסונג תציע עם המכשיר את אותו צג נטול שוליים וקמור שמגיע עם דגם ה-S8 הסטנדרטי, כיצד תגן זו על המסך מפני שבר? הרי בדגמי הסדרה הקודמים שולב מסך שטוח סטנדרטי, כאשר מסגרת הפוליקרבונט בולטת מילימטרים בודדים מעל למסך עצמו ובכך מקטינה את הסיכון בגרימת שבר למסך בעת נפילות שהינן על גבי משטח שטוח.

כמו כן, עם דגמי ה-Active הקודמים הציעה סמסונג כפתור נוסף אותו איפשרה החברה למשתמשים להגדיר לפי דרישותיהם השונות. עם זאת, השנה הוסיפה סמסונג לכלל מכשירי סדרת הדגל S8 כפתור נוסף שמטרתו הפעלת העוזרת הוירטואלית Bixby, כך שלא ברור האם זו תשלב את מקש ה-Active Key ככפתור נוסף או שמא תאפשר למשתמשים להגדיר מחדש את מקש העוזרת הוירטואלית.

Samsung Galaxy S7 Active (צילום: יח”צ סמסונג)

בכל הנוגע לפמרטו הטכני, צפוי ה-Galaxy S8 Active להציע יכולות זהות לשאר דגמי ה-S8 ויכיל את שבב העיבוד Snapdragon 835, זיכרון RAM בנפח 4GB, רכיב אחסון פנימי על סך 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה, סוללה בקיבולת מוגדלת (4,000mAh הופיעה בדגם ה-S7 אקטיב), מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל ומצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם תמיכה בטכנולוגיית Dual Pixel.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים