אנליסט מובייל בכיר: ה-Galaxy Note 8 יגיע עם מערך צילום כפול

Samsung Galaxy S8 (תמונה: יח"צ סמסונג) Samsung Galaxy S8 (תמונה: יח”צ סמסונג)

בשבוע הבא תודיע סמסונג ישראל באופן רשמי על השקת צמד מכשירי הדגל Galaxy S8 ו-S8 Plus בארץ, ובמקביל לכך מתחילות להתגבר להן השמועות בעניין מכשיר חדש שצפוי להוביל סדרת דגל אחרת בייצור היצרנית הדרום קוריאנית, הוא כמובן ה-Galaxy Note 8.

האנליסט מינג-צ’י קאו, ממנו זכינו לשמוע עד עתה בעיקר הערכות הנוגעות למתחרתה האימתנית של סמסונג, אפל, מתייחס כעת בדבריו לגלקסי נוט 8, ספינת הדגל הבאה בייצור היצרנית הקוריאנית. קאו מעדכן כי ה-Note 8 יגיע להערכתו עם מערך צילום כפול, שככל הנראה נבחן בשלב כזה או אחר גם עבור הגלקסי S8.

מערך צילום זה יהיה “השדרוג החשוב ביותר” ב-Note 8, ויאפשר למשתמשים לבצע זום אופטי של עד פי 3, בעודו כולל חיישן צילום ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם זווית רחבה וחיישן נוסף ברזולוציית 13 מגה פיקסל הכולל מייצב תמונה אופטי. התוצאות שיספקו שתי המצלמות יהיו, לטענת קאו, טובות משמעותית מאלו שמספק מערך הצילום של האייפון 7 פלוס – וישתוו לזה של דגם ה-iPhone 8 שכנראה יושק בסמוך לגלקסי נוט 8.

נשיא חטיבת המובייל בסמסונג DJ Koh (תמונה: יח"צ סמסונג)
נשיא חטיבת המובייל בסמסונג DJ Koh מציג את ה-Galaxy Note 7 (תמונה: יח”צ סמסונג)

נוסף על כך מציין קאו כי ה-Galaxy Note 8 יביא עימו צג Super AMOLED קמור בגודל 6.44 אינץ’ וברזולוציית Quad HD Plus, כאשר במפרטו נמצא את מערכות השבבים Snapdragon 835 או Exynos 8895 (בהתאם לשוק אליו יגיע המכשיר). עוד נמסר כי סמסונג לא תצליח לשלב את הקורא הביומטרי מתחת למסך וזה יוטמע בגב הנוט 8. עם זאת, בשלב זה עוד מוקדם להכריע האם כך בדיוק יהיו הדברים או שמא תבצע החברה שינויים נוספים עד מועד השקתו של המכשיר בהמשך השנה.

יחד עם הדברים הללו מעדכן קאו את הערכותיו בדבר מכירות מכשירי הדגל Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, בעודו מוסר כי תגובת השוק אל השניים הייתה טובה מן המצופה. בהתאם לכך, מכירות מכשירי הדגל במהלך 2017 יעמדו, להערכת קאו, בין 50 ל-55 מיליון מכשירי גלקסי S8, בניגוד להערכה קודמת של 40-45 מיליון יחידות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים