הוכרז: Sharp Aquos R – עם מסך 2K בקצב רענון של 120Hz ו-Snapdragon 835

Sharp Aquos R Sharp Aquos R

על יצרנית הטכנולוגיה היפנית, שארפ, אנו רגילים לשמוע בכל הנוגע למסכים וטכנולוגיות התצוגה אותן היא מפתחת, אך מפעם לפעם דואגת החברה לתחזק גם מספר סדרות סמארטפונים, שבראשן סדרת Aquos. כעת, ענקית האלקטרוניקה הוותיקה חושפת מכשיר דגל חדש לסדרה, שעונה לשם Sharp Aquos R ומציע חבילה מעניינת למדי.

ה-Aquos R לא מציע עיצוב מלהיב ביותר, ומגיע בייצור מבנה המשלב מסגרת עשויה מתכת יחד עם שני פאנלים עשויי זכוכית העוטפים את חלקו הקדמי והאחורי ומתאגדים שניהם אל המסגרת. בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא צג מסוג LCD בטכנולוגיית IGZO, המציע רזולוציית Quad HD 2K יחד עם תמיכה בקצב רענון (Refresh Rate) של 120Hz. צג זה תומך בתקן HDR 10 בדומה למכשיר הדגל LG G6.

עבור יכולות הצילום שלו, מציעה שארפ עם ה-Aquos R מצלמה ראשית ברזולוציית 22.6 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי (OIS), זווית צילום של 90 מעלות, מפתח צמצם f/1.9 ומבזק (פלאש) LED צמוד. לצד זו נמצא חיישן נוסף עבור מצלמת הסלפי, שיצלם תמונות ברזולוציית 16.3 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה.

נוסף על כך, עמיד ה-Sharp Aquos R בפני אבק ומים תחת תקן IP65/8 ומציע קורא ביומטרי לזיהוי טביעת אצבע כמו גם את שירותיה של עוזרת וירטואלית מבוססת בינה מלאכותית בשם Emopa שתספק למשתמש מידע מגוון, תבצע פעולות שונות בממשק המשתמש ועוד.

Sharp Aquos R
Sharp Aquos R

מתחת למכסה המנוע של המכשיר נמצא מעבד מתומן ליבות בתדר מירבי של 2.45GHz, המתבסס על גבי מערכת השבבים Snapdragon 835. לצד זה ישולבו 4GB RAM, רכיב אחסון בסך 64GB שאינם ניתנים להרחבה וסוללת 3,160mAh עם תמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0. מימדי המכשיר, עליו רצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1, יעמדו על 153 מ”מ אורך, 74 מ”מ רוחב ו-8.7 מ”מ עובי.

בשלב זה לא ידוע מחירו של ה-Sharp Aquos R והאם זה כלל יצא מחוץ לגבולות יפן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים