-פרסומת-

הוכרז: Sharp Aquos R – עם מסך 2K בקצב רענון של 120Hz ו-Snapdragon 835

| יום חמישי, 20 באפריל 2017, 13:15 | סלולר
Sharp Aquos R

Sharp Aquos R

על יצרנית הטכנולוגיה היפנית, שארפ, אנו רגילים לשמוע בכל הנוגע למסכים וטכנולוגיות התצוגה אותן היא מפתחת, אך מפעם לפעם דואגת החברה לתחזק גם מספר סדרות סמארטפונים, שבראשן סדרת Aquos. כעת, ענקית האלקטרוניקה הוותיקה חושפת מכשיר דגל חדש לסדרה, שעונה לשם Sharp Aquos R ומציע חבילה מעניינת למדי.

ה-Aquos R לא מציע עיצוב מלהיב ביותר, ומגיע בייצור מבנה המשלב מסגרת עשויה מתכת יחד עם שני פאנלים עשויי זכוכית העוטפים את חלקו הקדמי והאחורי ומתאגדים שניהם אל המסגרת. בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא צג מסוג LCD בטכנולוגיית IGZO, המציע רזולוציית Quad HD 2K יחד עם תמיכה בקצב רענון (Refresh Rate) של 120Hz. צג זה תומך בתקן HDR 10 בדומה למכשיר הדגל LG G6.

עבור יכולות הצילום שלו, מציעה שארפ עם ה-Aquos R מצלמה ראשית ברזולוציית 22.6 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי (OIS), זווית צילום של 90 מעלות, מפתח צמצם f/1.9 ומבזק (פלאש) LED צמוד. לצד זו נמצא חיישן נוסף עבור מצלמת הסלפי, שיצלם תמונות ברזולוציית 16.3 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה.

נוסף על כך, עמיד ה-Sharp Aquos R בפני אבק ומים תחת תקן IP65/8 ומציע קורא ביומטרי לזיהוי טביעת אצבע כמו גם את שירותיה של עוזרת וירטואלית מבוססת בינה מלאכותית בשם Emopa שתספק למשתמש מידע מגוון, תבצע פעולות שונות בממשק המשתמש ועוד.

Sharp Aquos R

Sharp Aquos R

מתחת למכסה המנוע של המכשיר נמצא מעבד מתומן ליבות בתדר מירבי של 2.45GHz, המתבסס על גבי מערכת השבבים Snapdragon 835. לצד זה ישולבו 4GB RAM, רכיב אחסון בסך 64GB שאינם ניתנים להרחבה וסוללת 3,160mAh עם תמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0. מימדי המכשיר, עליו רצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1, יעמדו על 153 מ”מ אורך, 74 מ”מ רוחב ו-8.7 מ”מ עובי.

בשלב זה לא ידוע מחירו של ה-Sharp Aquos R והאם זה כלל יצא מחוץ לגבולות יפן.

מקורות
Gizmo China
Sharp
חדש! מעתה ניתן לקבל עדכונים על כתבות בנושאים שמעניינים אתכם דרך פייסבוק מסנג'ר. נסו בעצמכם:
קריאה נוספת
עוד על הכותב
author-image
אלי כהן
עורך מדור סלולר
eli@gadgety.co.il
מהנדס מערכת בחברת מוטורולה סולושנס האחראי על אינטגרציה והובלה של פרוייקטים בשוק הישראלי. יוצא יחידה טכנולוגית בחיל האוויר, כתב ועורך ראשי לשעבר באתרי טכנולוגיה ומולטימדיה.
סלולרי: Apple iPhone 6S | מחשב: Apple Macbook Pro
תגובות לכתבה
  • Idan Shchori

    חשוב לציין שגודל המסך הוא 5.3″ כמו LG G5 לדוגמה.

  • Adar Tzivion

    מה קצב הרענון של המסך בטלפונים אחרים?

    • DagzahavDX

      60 זה הסטנדרט בכל המכשירים החכמים המודרניים (טאבלטים לפטופים מחשבים סמארטפונים)

  • Tomernim‬‎

    נראה מזעזע.

  • DagzahavDX

    גימיק מיותר.

    • Matan Ben Haim

      דווקא נשמע מעניין התוספת לקצב ריענון, מרגיש לי העתיד…זה כבר קיים במסכי מחשב איכותיים

      • DagzahavDX

        לא בכולם. רק במסכי גיימינג. ומשחקי טלפונים כיום בעלי גראפיקה בינונית- וכרטיסי מסך בינוניים אפילו יותר ואין סיכוי שתהיה מזה שום תועלת. ונוסיךף את זה לעובדה שרוב האנשים בכלל לא יכולים להבחין ב60 ומעלה. היה עדיף שהיו משקיעים בדברים חשובים יותר כמו עומק צבע, רזולוציה גבוהה יותר, או קולור גמות רחב יותר.

        • itamar4444

          אבל זה יהיה יעיל ל VR.

  • itamar4444

    יש הבדל בין “קצב רענון” ל”פריים בשניה”?

    • LineOS for exynos!

      יש הבדל אבל הם די עובדים ביחד..
      אם יש fps נמוך אז כשהמסך יתרענן (קצב רענון) יהיה חסר לך כמה אלפיות שנייה בכל רענון…
      גם להיפך- גם אם יש לך fps גבוה אבל קצב הרענון נמוך אז המעבד הגרפי סתם מתאמץ להוציא פריימים.. (תקבל את הפריים האחרון אבל בקצב נמוך)
      במשחקי יריות נראה לי שאני מעדיף קצב רענון גבוה יותר מfps

      • itamar4444

        תודה.
        מקווה שהבנתי

    • נדב

      אני אנסה לעשות את זה קצת יותר מסודר…

      ישנו “קצב רענון מסך” שפירושו כמה פעמים המסך יכול לרנדר את עצמו בשנייה נתונה, שזה נמדד ב-Hz לדוגמא: 60Hz פירושו שהמסך מרענן את עצמו 60 פעמים בשנייה.

      ישנם מסכים בעלי 60, 120, 144 165 200 והכי הרבה שהוציאו זה 240 הרץ לשנייה שזה מטורף (“Agon AG251FZ” של חברת “AOC” או “ASUS PG258Q”) .

      לעומת זאת ישנו את כרטיס המסך (GPU) של המחשב או המכשיר שגם כן מרנדר פריימים בשנייה נתונה כתלות בכוח העיבוד שלו וגם בעזרת המעבד (CPU).
      פה יכולה להיווצר בעיה כאשר ה-GPU מייצר לדוגמא 70 פריימים בשנייה במשחק מסויים ואילו המסך יכול לרנדר רק 60 פריימים בשנייה.
      במצב כזה יכולים להיווצר קרעים במשחק ויוצא שכח העיבוד של המחשב הולך לריק ורק מפריע לחווית המסך במקום לעזור…

      פה נכנסות לתמונה שתי טכנולוגיות מובילות אשר באו לפתור את הבעיה הזאת והם:
      G-Sync של Nvidia וגם FreeSync של AMD כל אחת תומכת בכרטיסי המסך שלה.
      בעזרת תוכנות אלו מתאים המסך את קצב הרענון שלו לקצב ייצור הפריימים של הכרטיס.

      מקווה שעזרתי.

      • itamar4444

        תודה רבה על ההסבר

        • נדב

          בבקשה.
          אם יש לך עוד דברים שלא הבנת אשמח לענות.

      • מורדכי משיטה

        גם כאשר קצב הרענון של המסך גבוה יותר הכרטיס גרפי צריך להיות חזק יותר בשביל לתת קצב פריימים FPS גבוה יותר אחרת המשחק והמסך כמה שהם חזקים יותר המשחק יגמגם או שיש לך כרטיס מפלצתי או שניים במיוחד ב4K קשה לקבל היום מכרטיס גרפי יותר מ 60 FPS או 60HZ קצב רענון שזה מה שהיצאות תומכות בשביל 4K 120HZ צריך שני כרטיסים גרפיים בינוניים שיותר חזקים וזולים מכרטיס אחד יקר שהוא הרבה פחות טוב

        • נדב

          אם תוכל להשתמש בסימני פיסוק זה יעזור, כי קצת קשה להבין למה התכוונת…
          אבל בכל אופן אם המסך תומך לדוגמא ב-4K@144FPS,
          כמו “ASUS PG27UQ” אז גם אם כרטיס המסך שיש לך לא יגיע למקסימום של המסך, מספיק שהוא יגיע ל-60FPS כדי שלא תהיה לך שום בעיה.
          או במילים יותר פשוטות – כרטיס המסך לא חייב להגיע לקצב הרענון המקסימלי של המסך, מספיק שהוא יגיע לתנועה חלקה ועדיף שכמה שיותר תהיה מסונכרנת עם המסך.

          • מורדכי משיטה

            מי שמשוגע על גיימינג וקונה מסך סופר יקר גם יחבר שני כרטיסי מסך כל אחד נותן קצב רענון של 60HZ על הנייר אחרת עם הכרטיס הגרפי של היום אין צורך במסכים כאלה יקרים במיוחד שקשה לשחק משחקים בכרטיס ב 4K ב60HZ ומקבלים חצי 30HZ שזה גבולי תלויי כמה המשחק בנויי טוב לא כבד מדיי או קוד בזבזני ואין בעיות

  • itamar4444

    ומה זה IGZO?
    סוג של LCD? זה באמת טכנולוגיה ייחודית או סתם שם מסחרי לטכנולוגיה המסכים של החברה?

    • Android Developer
    • מורדכי משיטה

      הטכנולוגיה של שארפ והמסמכים שלא נחשבים לטובים בשוק ביחד עם סוני פנסוניק ואפילו יותר טובים בדגמי העלית ויקרים רק בארץ השיווק ולכן הפופולריות של המסכים נמוכה חפש בגוגל IGZO של שארפ

      • itamar4444

        אבל מדובר בסופו של דבר בטכנולוגיית LCD?
        או טכנולוגיה אחרת לגמרי?
        אני מתכוון כמו שמה שמשווקים כמסך לד זה בסופו של דבר עדיין LCD עם תאורה אחורית שונה ( לא אומר שזה לא שיפור גדול ) לאומת זאת OLED זה טכנולוגיה מסך שונה לגמרי ולא שיפור של LCD.
        בקיצור זה הייתה השאלה שלי, האם זה טכנולוגיה חדשה או שיפור של.
        ואם זה שיפור אז של מה?(LCD או OLED לדוגמה )
        בכל מקרה תודה מראש על התשובה.

        • מורדכי משיטה

          OLED זה טכנולוגיה חדשה ויקרה ועדיין אין שפורים דור שני שלישי וכ’

          • itamar4444

            בקיצור סוג של lcd

  • Anonimi

    נשמע מחיר יקרה בטרוף

  • iphone1000

    חבל שהמסך והשטח פנים לא דומה לדגמים הקודמים

גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות