רשמי: HTC תחשוף את מכשיר הדגל HTC U ב-16 במאי

יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, HTC, תקיים אירוע הכרזה חגיגי ביום שלישי, 16 במאי, בשעה 9:00 בבוקר (שעון ישראלי), ובמרכזו תחשוף לראשונה לנגד עינינו את ספינת הדגל החדשה והמתקדמת ביותר פרי פיתוחה, היא כמובן ה-HTC U. כך מודיעה הבוקר החברה באופן רשמי באמצעות פוסטים בעמודיה הרשמיים ברשתות החברתיות טוויטר, פייסבוק ו-Weibo.

אל הפוסטים שפרסמה החברה מצורף קטע וידאו קצרצר המאשר כי בהתאם לכל הדיווחים הקודמים, יגיע ה-HTC U עם מסגרת הרגישה למגע שתאפשר למשתמשים ללחוץ עליה על מנת לבצע פעולות שונות בממשק המשתמש. בסרטון הקצרצר נחשף מה שנראה כמכשיר הדגל לשבריר שניה, תוך שהוא חושף פרופיל דקיק למדי ונראה כבעל מסגרת מתכתית ללא לחצנים פיזיים. לקראת ההכרזה, הקימה החברה דף אינטרנט ייעודי ובו ניתן להרשם לצורך צפיה בהזרמת וידאו חיה של אירוע ההכרזה.

על פי דיווחים קודמים בנושא זה, HTC U יציע למשתמשיו מבנה עשוי זכוכית בגבו ובחלקו הקדמי, ובעל מסגרת עשויה מתכת המקיפה אותו. אף שקווי העיצוב של המכשיר לא צפויים להיות פורצי דרך ונראה כי זה יהיה דומה למדי לשאר דגמי סדרה U של החברה, מפרטו הטכני יהיה מהמתקדמים ביותר בשוק וישלב שבב עיבוד כחלק מערכת השבבים Snapdragon 835, מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, סוללת 3,000mAh התומכת בטעינה מהירה, 6GB/4GB RAM, רכיב אחסון בסך 64 או 128 גיגה-בייט, מצלמת 16 מגה פיקסל קדמית וחיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים