שמועה: מכשיר “מיני סופר-נינטנדו” עם משחקים מובנים יושק עוד השנה

סופר נינטנדו מיניאטורית. הדמיה: גאדג’טי

נינטנדו זכתה להצלחה גדולה עם מכשיר ה-NES Classic Edition שלה. המכשיר שעוצב בתור גרסה מיניאטורית של קונסולת ה-NES, הגיע עם שלושים משחקי NES מובנים כמו מריו, זלדה ומטרויד, והפך ללהיט היסטרי בקרב הצרכנים. למעשה, מרגע השקת המכשיר כל היחידות שהגיעו למדפים נחטפו באופן מיידי, והיה קשה מאוד לאתר יחידה לרכישה.

למרות הביקוש הרב, שגבר על ההיצע באופן ניכר, נינטנדו החליטה על הפסקת ייצור ה-NES Classic המיניאטורית, ועוררה בכך אכזבה מרה בקרב הגיימרים שלא הצליחו בסופו של דבר להניח את ידיהם על המכשיר. בתגובה סיפרה נינטנדו כי ה-NES Classic Edition תוכננה להיות מתנת נישה עבור תקופת החגים של 2016, וכי לא מדובר במוצר קבוע של החברה.

כעת, עולות שמועות על גרסה מיניאטורית חדשה, הפעם של הסופר נינטנדו. לפי ידיעה שפורסמה ב-Eurogamer, הסופר-נינטנדו המיניאטורית צפויה להגיע עוד השנה, ולכלול כמה משחקים מובנים, כפי שעשתה נינטנדו עם ה-NES Classic Edition. הידיעה עוררה דיון עשיר אודות אילו משחקים נינטנדו צריכה לכלול הפעם באופן מובנה במכשיר.

סופר-נינטנדו היא קונסולת ה-16 ביט של החברה משנות ה-90, שהיתה פופולארית ביותר, גם כאן בישראל. לסופר נינטנדו גם היו משחקים מתקדמים ולרוב מוצלחים יותר מקודמתה, ועל כן סביר להניח כי ל-“סופר נינטנדו מיני” תהיה דרישה אף גבוהה יותר מזו של ה-NES Classic. ניתן רק לקוות כי נינטנדו למדה את הלקח מקשיי האספקה של המכשיר הקודם, כך שכל גיימר יוכל למצוא לעצמו יחידה של המכשיר הנוסטלגי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים