חברת AOC משיקה מסך גיימינג בגודל 40 אינץ’ לסדרת ה-AGON

מסך AOC AGON C4008VU8 (תמונה: AOC) מסך AOC AGON C4008VU8 (תמונה: AOC)

בכל הנוגע למסכים בעלי פיצ’רים מיוחדים (ובמיוחד כאלו המופנים לגיימרים), חברת AOC היא אחת מהיצרניות הבולטות בשנה האחרונה בסצנה עם מסכים בעלי נתונים מרשימים, כגון תדרי רענון גבוהים יותר, רזולוציות גבוהות יותר, ומסכים גדולים יותר.

כעת משיקה חברת AOC מסך קעור חדש בגודל 40 אינץ’, תחת סדרת ה-AGON שלה הקורצת לגיימרים, ה-AOC AGON C4008VU8. שאר נתונים מפוארים בהם מתהדר המסך הם רזולוצית Ultra-HD (או 4K) וקנה מידה של 16:9.

השוני שמסך זה מביא נמצא בפאנל עצמו – פאנל מסוג MVA העושה שימוש ב-10 ביט, הפותח אפשרויות רבות בכל הנוגע לזוויות המסך ולגווניו. מנגד, מכיל המסך תבנית צבעים של 85% NTSC, שכן מדובר במסך גיימינג \ ביתי ותו לא. תדר הרענון של המסך הינו סטנדרטי – 60 הרץ, עם זמן תגובה נמוך יחסית של 5 מילי-שניות. בתוך זה, תומך המסך בזוויות צפיה של 178 מעלות ומציע בהירות המגיעה לרמה של 300cd/m.

מבחינת המבנה, המסך ניתן להטיה למעלה ומטה בלבד – בדומה למסכי טלוויזיה אחרים. מערך החיבורים הינו רחב למדי, והוא מורכב מזוג כניסות HDMI, כאשר אחת מהן הינה בגרסה 2.0 (תומכת 4K), זוג כניסות DisplayPort 1.2 וכניסת VGA, אשר באופן תמוה מחליפה חיבור DVI-D. עוד כולל המסך 4 כניסות USB 3.0, כאשר אחת מהן מתאימה לטעינה מהירה של מכשירים.

תמונה: AOC

על פניו, צפיפות הפיקסלים הנמוכה, יחד עם מידותיו של המסך, מאפשרים לו לנצל היטב את רזולוצית ה-4K, בניגוד למסכים הקטנים יותר. על כן משחקים וסרטים אשר ירוצו על מסך זה ברזולוציה התואמת עשויים להציג חדות תמונה גבוהה. כמו כן, גודלו מתאים למשחקים וניגון תכני מדיה מרחוק, מה שהופך אותו לפתרון סלוני טוב, על הנייר.

מסך זה כבר קיים בשוק ומחירו הרשמי הינו 900 דולר. מחירו בארץ ותחילת זמינותו אינם ידועים לפי שעה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים