הכרזה: Logitech G413 – מקלדת גיימינג מכאנית חדשה

מקלדת Logitech G431 (תמונה: Logitech)

בכל הנוגע לציוד היקפי, מוצריה של לוג’יטק הם בין המוכרים בעולם, אך מעט פחות מוכר הוא ארסנל רחב מאוד של ציוד גיימינג של החברה, הממותג כ-Logitech G. תחום שבו מוכרת לוג’יטק במידה רבה יותר לגיימר הישראלי הוא שוק המקלדות שלה – שם החברה הפכה בשנתיים האחרונות את מגוון המקלדות שלה למכאניות, כאשר היא מציעה מקשים תוצרת-בית הנקראים Romer-G. אלו, על פי המוצהר, מעניקים מהירות של 25% יותר ממקלדת מכאנית רגילה.

כעת מצטרף לסדרת המקלדות של לוג’יטק דגם נוסף ומעניין מאוד העונה לשם Logitech G413, ומציע מקלדת מכאנית עבור 90 דולר בלבד, בשוק בו לרוב יש לשלוח את הידיים עמוק לכיסים.

מקלדת Logitech G431 (תמונה: Logitech)
מקלדת Logitech G431 (תמונה: Logitech)

למקלדת זו זוג גרסאות שונות המתבטאות בתאורת המקשים המובנית: גרסת ה-Carbon המציעה תאורה בצבע אדום, מתטך 5 צבעים סטטיים שניתן לבחור, ואילו גרסת ה-Silver כוללת צבע לבן – כנרמז משמה. זוג הגרסאות מגיעות עם מקשי ה-Romer-G, כמו גם ציפוי אלומיניום מבריק.

מבחינת מערך המקשים, מדובר במקלדת בעלת סט מקשים מלא, אך קטנת ממדים, כאשר השליטה במערכת ובמולטימדיה מוצעים באמצעות כפתור הפונקציה (Fn). עוד כוללת המקלדת כניסת USB 2.0 המתחברת למחשב ומציעה כוח מלא למכשירים המחוברים דרכה.

מהבחינה הטכנית, מקשי המקלדת מסוגלים לספק כ-70 מיליון לחיצות וזוג נוריות חיווי. מקשי ה-FN כוללים גם מצב “Game Mode” (קיצור FN+F8) שבו מקשי ההתחל מכובים, וכמו כן אפשרות לכבות את תאורת ה-LED לחלוטין (קיצור FN+F7).

מקלדת ה-Logitech G413 זמינה כעת לרכישה בארה”ב במחיר של 90 דולרים, כאשר מחירה בארץ עוד לא ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים