הוכרז: Dell UltraSharp UP2718Q – מסך מחשב עם תמיכה בתקן HDR10

מסך מחשב Dell Ultrasharp UP2718Q תמונה: Dell

יצרנית המסכים דל (Dell) השיקה מסך חדש בסדרת ה-UltraSharp שלה. הפעם, לחברת דל מסך 4K חדש, עם תמיכה בסטנדרט הקיים בעיקר בשוק הטלוויזיות, סטנדרט ה-HDR10.

עם הופעת מסכי ה-4K, נולד שיתוף פעולה רחב מימדים בין יצרניות המסכים העונה לשם “UHD Alliance”, אשר מטרתו היא לספק סטנדרטים עבור הרזולוציה החדשה, אותם יישמו יצרניות המסכים בדגמים שהן מייצרות, ואף אולפנים הוליוודיים כגון דיסני, אשר מיישמים אף הם את המצופה מהם. סטנדרט ה-HDR10 הינו חלק משיתוף הפעולה הזה, ואליו מצטרפת כיום גם חברת דל, עם המסך החדש שלה, ה-UltraSharp UP2718Q.

זהו מסך מחשב בגודל 27 אינץ’ ורזולוצית תצוגה של 4K, אשר מתהדר בסטנדרט החדש, בכך הוא מאפשר טווח דינאמי רחב (HDR), תבנית צבעים רחבה למדי, ורמה גבוהה של בהירות – עד לרמה של 1000 NITS (במקום רמת מקסימום של 400 NITS במסך שלא תומך ב-HDR10).

תבנית הצבעים אשר מציע המסך רחבה למדי, עד לרמה של 100% מסוג sRGB ו-Adobe RGB, מה שהופך את הדגם החדש למסך המתאים לגרפיקאים, ומסך עסקי לכל דבר, אך עם זאת בעל התאמה פחות טובה עבור גיימרים, שכן פאנל העושה שימוש בנתונים אלו עשוי להתפס כ”איטי”.

מערך החיבורים של מסך ה-UltraSharp UP2718Q מורכב מכניסת DisplayPort 1.4 רגילה ואחת קטנה (mini-DisplayPort), זוג כניסות HDMI 2.0a, זוג כניסות USB, וכמו כן USB Hub המורכב מ-4 יציאות USB 3.0, כאשר שתיים מהן מתאימות לטעינה מלאה של מכשירים.

מחירו של מסך זה גבוה בהתאמה: 2000 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים