מכשיר הדגל Xiaomi Mi 6 יגיע לישראל בייבוא רשמי בחודש יוני

Xiaomi Mi 6 Xiaomi Mi 6

אנו נמצאים ימים ספורים לאחר ההכרזה הרשמית על מכשיר הדגל Xiaomi Mi 6, ונראה כי זה מתוכנן לחצות את גבולות סין לכיוון ישראל בעוד כחודשיים בלבד. את הדברים חושף אבי קורנפלד, מנהל מוצר שיאומי בחברת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי הרשמית בישראל, שסיפק מענה לגולש דרך חשבון הפייסבוק הפרטי שלו, בו חשף כי דגם ה-Mi 6 יהיה זמין לרכישה החל מחודש יוני הקרוב. 

הסכום אותו תגבה המילטון עבור ה-Xiaomi Mi 6 אינו ידוע בשלב הנוכחי, אם כי על פי הערכתנו זה ינוע בין 2,350 ל-2,500 שקלים – ללא התחשבות בביטול מס הקנייה על מכשירי סלולר, שיוזיל את המכשיר בכמה מאות שקלים נוספים ויאפשר לחברה להציע את זה במחיר הנע בין 2,000 ל-2,200 שקלים.

Xiaomi Mi 6
Xiaomi Mi 6

הערכתנו מתבססת על העובדה שאת סמארטפון הפרימיום Mi 5S Plus השיקה שיאומי בישראל במחיר של 2,199 שקלים, בעוד המחיר הרשמי לצרכן כפי שהוצג על ידי שיאומי בסין עומד על 2,299 יואן סיני. בהתאם לכך ובעקבות העובדה שמחיר הדגם הקודם בסדרה נמוך ב-200 יואן סיני (כ-110 שקלים) בהשוואה למחיר הרשמי של ה-Mi 6 שעומד על 2,499 יואן סיני, ניתן להעריך כי הבדל המחירים בין השניים (בישראל) יעמוד על כ-150 שקלים.

ה-Xiaomi Mi 6 מציע למשתמשיו עיצוב יוקרתי למדי המשלב בין מסגרת עשויה פלדת אל חלד לבין גב זכוכית יוקרתי המתעגל מ-4 קצוותיו. עיצוב זה יהיה זמין בצבעים כחול, שחור ולבן, כאשר מסגרת הפלדה תגיע בצבעים זהב, שחור וכסוף, בהתאמה. מתכת למכסה המנוע ישולבו שלל רכיבים מהשורה הראשונה, הכוללים: שבב Snapdragon 835, זיכרון RAM בסך 6GB, רכיב אחסון בסך 64 או 128 גיגה-בייט וסוללת 3,350mAh.

נוסף על כך, יציע המכשיר רמקולים סטריאופונים, מערך צילום כפול בגבו שכולל 2 מצלמות ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי ואפשרות לביצוע זום אופטי, עמידות בפני התזות מים, תמיכה בטעינה מהירה וקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע בטכנולוגיית Sense ID.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים