הוכרז: Huawei Nova Smart – סדרת שוק הביניים מתרחבת עם דגם חדש במחיר מוזל

Huawei Nova Smart Huawei Nova Smart

מאז החלה 2017 חשפה וואווי מגוון נרחב של מכשירים הפונים לשלל השווקים, ובראשם ספינות הדגל Huawei P10 ו-P10 Plus. וכעת, מרחיבה היצרנית את סדרת שוק הביניים Nova, אותה חשפה לראשונה בשנה שעברה, ומוסיפה לה חבר חדש שעונה לשם Huawei Nova Smart ופונה לשוק הסמארטפונים הנמוך.

ה-Nova Smart בייצור וואווי מצטרף לשאר מכשירי הסדרה עם עיצוב מתכת נעים למראה העוטף את חלקו האחורי ומסגרתו, ונפגש עם זכוכית 2.5D המגנה על חלקו הקדמי של המכשיר. בגבו נמצא קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש ואת מערך הצילום הראשי, שכולל חיישן ברזולוציית 13 מגה פיקסל ופלאש LED בודד. מימדי המכשיר: 143.5 מ”מ אורך, 69.69 מ”מ רוחב, 7.6 מ”מ עובי ומשקל של 138 גרם.

בחלקו הקדמי של המכשיר ממוקם צג LCD בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית HD 720P, כאשר מעליו נמצאת מצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה פיקסל. מתחת למכסה המנוע כולל ה-Huawei Nova Smart מערכת על שבב מדגם Snapdragon 435 הכוללת מעבד מתומן ליבות בתדר מירבי של 1.4GHz, רכיב אחסון בסך 16 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה, 2GB RAM וסוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת של 3,020mAh.

Huawei Nova Smart
Huawei Nova Smart

מחירו של ה-Huawei Nova Smart, עליו רצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0.1 מרשמלו, יעמוד על 200 אירו (כ-800 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי), והוא זמין לרכישה כעת במספר מוקדים באירופה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים