דוויין ג’ונסון וג’ייסון סטיית’האם עשויים לשחק בספין אוף למהיר ועצבני

מתוך "מהיר ועצבני 8" (תמונה באדיבות גלובוס מקס) מתוך “מהיר ועצבני 8” (תמונה באדיבות גלובוס מקס)

בעוד ש”מהיר ועצבני 8” (The Fate of the Furious) ממשיך לצבור תאוצה בקופות ברחבי העולם, באולפני יוניברסל כבר התחילו לחשוב מה יהיה עתיד הסדרה. וין דיזל (Vin Diesel), הכוכב המרכזי של הסרטים, חתום לעוד שניים לפחות, ועם ההצלחה הלא-פוסקת של סדרת “מהיר ועצבני” בקופות אין שום סיבה לעצור. כעת, חושבים ביוניברסל, כדאי לא רק להמשיך את הסדרה, אלא גם להרחיב אותה.

דוויין ג’ונסון (Dwayne Johnson) משחק את לוק הובס מאז הסרט החמישי בסדרה, בעוד שדמותו של ג’ייסון סטיית’האם (Jason Statham), דקר שו, הוצגה בסרט השישי, והוא היה לנבל המרכזי של השביעי.

בסרט האחרון הובס ושו נאלצו לעבוד זה לצד זה כנגד רצונם, והפגינו כימיה טובה מאד גם על המסך וגם על סט הצילומים. בעוד שכריס מורגן (Chris Morgan), הכותב הראשי של הסדרה, עדיין חושב על הסיפור של סרט “מהיר ועצבני” תשיעי, ביוניברסל כבר התחילו לנהל איתו שיחות על ספין אוף שיתמקד בדמויותיהם של ג’ונסון וסטיית’ם, הרפקתה צדדית שלא תערב את כל חברי הצוות של דומיניק טורטו.

סרטי “מהיר ועצבני” רצים כבר כ-16 שנים, ומזמן ניתן לקרוא להם פרנצ’ייז לכל דבר. הם ממשיכים להכניס עוד כסף בקופות ולמשוך קהל הולך וגדל מסרט לסרט. כאשר כל פרנצ’ייס גדול אחר כבר מזמן בנה לעצמו יקום קולנועי מסועף, אין סיבה שגם הסדרה הזאת לא תצטרף לטרנד, מה עוד שספין-אופים המתמקדים בדמויות פחות מרכזיות הם לא קונספט חדש כלל וכלל.

הרעיון נמצא עדיין בשלב מאד מוקדם, ואי אפשר לדעת בוודאות אם זה יצא לפועל, אך נראה שביוניברסל שוקלים אותו ברצינות. כך או כך, סרט תשיעי בסדרה בטוח נקבל בשנתיים-שלוש הקרובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים