אקטיבז’ן מאשרת: Call of Duty WWII יהיה המשחק הבא בסדרה וייחשף ב-26 באפריל

משחק Call of Duty WWII קרדיט תמונה: Activision

המשחק הבא בסדרת Call of Duty, סדרת משחקי היריות המצליחים בהפצת Activision, יקרא Call of Duty: WWII. חברת Activision פרסמה פוסטר חדש של המשחק, ובכך הכריזה רשמית על השם שדלף עוד לפני כחודש. המשחק מפותח על ידי חברת Sledgehammer, שכבר עבדה על משחקי Call of Duty בעבר, אך לא במערכות היסטוריות. מלחמת העולם השניה הייתה המערכה המקורית של הסדרה, ובמשך זמן רב גם המערכה היחידה שלה.

קצת היסטוריה – הכל התחיל בסוף המלחמה

המשחק הראשון בסדרה, שנקרא פשוט Call of Duty, פותח על ידי Infinity Ward ב-2003 והתרחש באירופה בשנת 1944, קרוב לסוף המלחמה. מצב הסיפור של המשחק כלל שלוש מערכות, כאשר המערכה הראשונה עקבה אחר חייל אמריקאי שהוצנח עם יחידתו לנורמנדי; המערכה השלישית עקבה אחר חייל קומנדו בריטי וכללה משימות יותר חשאיות, בהן החייל פעל כמעט לבדו במטרה לחבל בנקודות מפתח של הנאצים; המערכה השלישית לקחה אותנו לסטאלינגרד, ושמה אותנו בנעליו של חייל סובייטי המוצא את עצמו לכוד בין התותחים הגרמניים לקצינים הרוסים באחד הקרבות הקשים ביותר במלחמה.

כבר במשחק הראשון הופיע לראשונה קפטן פרייס (Captain Price), הקצין הבריטי שהופיע בעוד כמה משחקים אחרי המשחק הזה, ונכדו, הקרוי גם קפטן פרייס, הופיע בסדרת Modern Warfare.

Call of Duty לוגו

למשחק הראשון יצאו שתי הרחבות, שתיהן במהלך 2004: הראשונה נקראה United Offensive, והוסיפה עוד שלוש מערכות לצבאות הקיימים, אך בעיקר שדרגה משמעותית את מצב המשחק מרובה-המשתתפים; ההרחבה השנייה, Finest Hour, הוסיפה עוד שלוש מערכות, כאשר המערכה הבריטית יצאה לראשונה מאירופה ולקחה אותנו לצפון אפריקה.

חדש וגדול יותר

המשחק השני בסדרה, Call of Duty 2, פותח גם הוא על ידי Infinity Ward בשנת 2005, ועקב אחרי אותם שלושה צבאות – האמריקאי, הבריטי והסובייטי. המערכה הבריטית של המשחק השני מתמקדת כולה במערכה בצפון אפריקה, ובונה על הדמויות והאירועים מהמשחק הקודם והרחבותיו, כולל שובו של קפטן פרייס.

Call of Duty 2 לוגו

ההרחבה למשחק השני, The Big Red One, יצאה באותה שנה, אך פותחה על ידי Treyarch ולא Infinity Ward. בניגוד למערכות הקודמות, מערכת השחקן היחיד של ההרחבה הזאת מתמקדת בצבא אחד בלבד, ביחידה ספציפית של הצבא האמריקאי, ובטוראי רולנד רוג’ר (Roland Roger), שנלחם מאפריקה ועד לנורמנדי, מתקדם בדרגות ומפתח קשרים עם חבריו ליחידה.

המערכה האירופאית האחרונה

ב-2006 יצא Call of Duty 3, אשר פותח במלואו על ידי Treyarch, והתמקד במערכה האירופאית שאחרי נורמנדי. המשחק מציג את החזית המערבית במלחמה בעיקר, כאשר השחקנים נכנסים בהדרגה עמוק יותר ויותר לתוך אירופה, וחווים את המלחמה מעיניהם של חיילים אמריקאים, בריטים, קנדים ואף פולנים.

Call of Duty 3 לוגו

לוחמה אכזרית באוקינוס השקט

לאחר המשחק הרביעי בסדרה, Modern Warfare, שהתחיל את הטרנד של לוחמה מודרנית במשחקי יריות מגוף ראשון, חזרה Activision שוב למלחמת העולם השנייה במשחק החמישי, Call of Duty: World at War. המשחק פותח על ידי Treyarch והמערכה האמריקאית שלו התמקדה בחזית של ארה”ב מול יפן, באוקיאנוס השקט. מערכה סובייטית הופיעה גם היא במשחק, ושוב לקחה אותנו לסטלינגרד.

World at War היה גם המשחק הראשון שהציג את מצב הזומבים הידוע של המשחקים של Treytech, עם מפות מרובות-משתתפים בהן השחקנים מתמודדים עם גלים על גבי גלים של זומבים שתוקפים אותם.

Call of Duty World at War לוגו

חוזרים לצרפת?

מלבד התמונות שדלפו והפוסטר שפורסם רשמית, ישנם מעט מאד פרטים על המשחק החדש, Call of Duty: WWII, אך סביר מאד שחלק מהמשחק יתרחש בנורמנדי, אם להאמין לתמונות שהודלפו לפני כחודש. המשחק צפוי לצאת בנובמבר הקרוב, וב-26 לאפריל Activision תחשוף פרטים נוספים על המשחק, כולל, כנראה, תאריך היציאה שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים