הודלף: כך יראה סמארטפון ה-Lenovo Moto Z2 Play

Lenovo Moto Z2 (הדלפה) Lenovo Moto Z2 (הדלפה)

בשנה שעברה הציגה לנובו בפעם הראשונה את סדרת מכשירי הדגל Moto Z, שכללה שלושה סמארטפונים שונים: Moto Z ו-Moto Z Force הפונים לשוק הסמארטפונים הגבוה ודגם נוסף בשם Moto Z Play המהווה וריאציה מוזלת למכשירי הדגל. כעת, כשברקע הספיקו לחלוף להם מספר דיווחים אודות דגמי הפרימיום הבאים בסדרה, Moto Z2 ו-Z2 Force, מוצאת דרכה לרשת תמונת ההדמיה הראשונה המתיימרת להציג את הדגם המוזל בסדרה, Lenovo Moto Z2 Play.

התמונה דולפת לרשת דרך אתר הטכנולוגיה Techno Buffalo. בתמונה זו ניתן לראות כי אף על פי שה-Moto Z2 Play יגיע עם קווי עיצוב זהים לשאר מכשירי הסדרה המודלפים, זה לא ישלב בגבו שני חיישני צילום, אלא יציע מערך ראשי הכולל חיישן בודד ופלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע. מבנה המכשיר, כפי שניתן לראות, עשוי ברובו ממתכת, ומציע פרופיל דקיק ביותר.

בעקבות עוביו הדקיק של המכשיר, מערך הצילום שבגב המתכת שלו יבלוט מחוץ לפני השטח. עם זאת, באמצעות 16 הפינים המגנטיים שנמצאים בגבו יוכלו המשתמשים להלביש על המכשיר מודולים עיצוביים שונים מסדרת Style Shell. בחלקו הקדמי של ה-Moto Z2 Play נמצא מצלמת סלפי ברזולוציה שאינה ידועה בצירוף פלאש LED, קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש וכמובן את מסך המכשיר שגודלו אינו ברור בשלב זה.

הכרזת סדרת Moto Z2 צפויה להתרחש כבר במהלך החודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים