סמסונג משיקה את Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus בישראל החל ממחיר של 3,299 שקלים

מנכ"ל סמסונג ישראל, מר קו (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) מנכ”ל סמסונג ישראל, מר קו (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

במסגרת מסיבת עיתונאים אותה קיימה הבוקר (ג’, 25.4) בתל אביב, הודיעה סמסונג אלקטרוניקס ישראל על השקת צמד מכשירי הדגל של החברה לשנת 2017, הם ה-Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, זאת כחודש לאחר שנחשפו לראשונה וימים ספורים לאחר מועד השקתם הראשון בשווקים שונים ברחבי העולם.

את מכשירי הדגל אנו זוכים לקבל במחיר נמוך משמעותית מזה שתוכנן באופן ראשוני, זאת הודות לביטול מס הקנייה שגרר אחריו סערה נרחבת מצד היבואנים ורשתות השיווק והמכירה. דגם הגלקסי S8 בעל רכיב אחסון של 64GB יוצע לצרכן במחיר מומלץ של 3,299 שקלים, בעוד דגם הגלקסי S8 פלוס בוריאציה הבסיסית (64 גיגה-בייט אחסון) יימכר במחיר מומלץ של 3,699 שקלים.

אף על פי שמחירי השניים נמוכים מאלו של מקביליהם מהשנה שעברה, גלקסי S7 ו-S7 Edge, שהוצעו במחירים של 3,499 ו-3,999 שקלים, בהתאמה, הם למעשה מסמנים התייקרות במחירי סדרת הדגל, שכן לפני הפחתת מס הקנייה שנכנסה לפועל לפני כשבוע, צפוי היה מחירם של דגמי ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus לעמוד על כ-3,700 ו-4,200 שקלים, בהתאמה.

ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus יהיו זמינים לרכישה במסגרת הזמנה מוקדמת החל מהיום, אם כי מלאי ראשוני צפוי להגיע לחנויות החל מה-7 במאי, במקום המועד המקורי שנקבע ל-3 במאי, כאשר המזמינים המוקדמים יזכו להינות ממכשיריהם החדשים כבר בימים הקרובים.

מסמסונג ישראל נמסר כי העיכוב בהגעת המכשירים לחנויות נגרם בשל ביקושים גבוהים במיוחד לזוג הסמארטפונים ומתוך רצון החברה לענות על כל הביקושים בערוצי המכירה.

הצבעים של ה-Samsung Galaxy S8 (תמונה: יח"צ סמסונג)
Samsung Galaxy S8 (תמונה: יח”צ סמסונג)

יחד עם סדרת הגלקסי S8 מביאה סמסונג לשוק הישראלי את משקפי המציאות המדומה החדשים עליהם הכריזה בתערוכת MWC 2017, משקפי ה-Gear VR עם בקר שליטה עבור משחקים וביצוע פונקציות שונות בממשק המציאות המדומה. את המשקפיים תציע היצרנית לרכישה החל מחודש מאי, ומחירם בשלב זה לא נמסר. משקפיים אלו יתמכו בגלקסי S8 ו-S8 פלוס, אם כי לא בדגמי סדרת S7 העושה שימוש במחבר ה-microUSB המתיישן.

נוסף על כך, מביאה סמסונג לישראל את תחנת העגינה DeX Station שמסוגלת להפוך את כל אחד מן המכשירים מסמארטפון למחשב לכל דבר. פלטפורמה זו תחבר מצידו אחד של ה-DeX Station את הגלקסי S8 או S8 פלוס ומצידו הנגדי תאפשר חיבור של מסך, כבל רשת ו-USB, כאשר בעת החיבור יוצג בפנינו על גבי המסך ממשק משתמש ייחודי המותאם לשימוש כמחשב. תחנת העגינה תימכר בישראל במחיר מומלץ של 799 שקלים ותוצע במחיר מיוחד לרוכשים את המכשיר במסגרת הרכישה המוקדמת.

מצלמת ה-Gear 360 החדשה של סמסונג גם היא תגיע לישראל, אך ניאלץ להמתין לה עד חודש יוני. המצלמה מציעה צילום וידאו באיכות שידור 4K ואפשרות להזרמת וידאו בשידור חי לפלטפורמות כמו זו של פייסבוק באיכות 2K.

המפרט הטכני

הגלקסי S8 וגלקסי S8 פלוס מגיעים למשתמשיהם כשדרוג המהותי ביותר לסדרת הדגל של סמסונג מזה שנתיים, בעודם מציעים עיצוב פרימיום מרשים למדי. בחלקם הקדמי שולט בעיקר מסך נטול שוליים קמור בגודל 5.8 ו-6.2 אינץ’ ברזולוציית +Quad HD המציע יחס גובה-רוחב של 18.5:9. צג זה מתעגל אל מסגרת מתכתית הכוללת ארבעה כפתורים פיזיים: כפתור נעילה/כיבוי, 2 כפתורים לוויסות הווליום וכפתור נוסף עבור שירותי העוזרת הוירטואלית ביקסבי (Bixby). כפתור הבית הפיזי שהכרנו בדורות המכשיר הקודמים נעלם כלא היה ובמקומו נמצא כפתור בית וירטואלי המזהה את עוצמת הלחיצה ומציע פידבק רטט בהתאם.

בגב המכשיר נמצא את מערך הצילום הראשי, שמשלב חיישן ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם פלאש LED, כמו גם קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש שמבצע מעבר מחלקו הקדמי ישירות גבו, וכן מד דופק. בחלקו הקדמי ניתן למצוא מצלמה בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי.

מתחת למכסה המנוע בדגמי ה-S8 ו-S8 פלוס נמצא מערכת על שבב מסוג Exynos 8895, רכיב RAM בנפח 4GB, זיכרון אחסון על סך 64GB, סורק קשתית (Iris Scanner) לזיהוי ביומטרי, מגננון זיהוי פנים המיועד לפתיחה מהירה של המכשיר וסוללת 3,000mAh ו-3,500mAh עבור כל אחד מהדגמים, בהתאמה.

error

עדכון (27.4): סמסונג עידכנה כי תדחה את ההשקה של זוג המכשירים ל-7 במאי, הפרטים בכתבה עודכנו בהתאם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים