גאדג’טי מסקר: Huawei Mate 9 Pro – מכשיר פרימיום מצוין בתזמון גרוע

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מכשיר הדגל Huawei Mate 9 Pro נחשף בחודש נובמבר של השנה שעברה כאחד מדגמי הפרימיום לסדרת מכשירי הדגל השנייה לשנת 2016 בייצור וואווי. קרוב לחצי שנה עברה מאז הכריזה היצרנית על המכשיר עד אשר הושק הסמארטפון בשוק הישראלי במחיר מומלץ של 3,499 שקלים (לאחר ביטול מס הקנייה).

אלא שבדיוק באותם ימים הושק בישראל מכשיר הדגל LG G6 וסדרת ה-Galaxy S8 הפכה לרשמית, כאשר בשני המקרים מדובר במכשירים המשלבים צג נטול שוליים מרהיב ביופיו. בזמן שצל השניים מאפיל על השקת המכשיר בישראל, נחת על שולחננו ה-Huawei Mate 9 Pro לסקירה מקיפה באיחור מהותי למדי, אך למרות זאת הצליח להותיר עלינו רושם חיובי ביותר. האם נקודות החוזקה שלו יספיקו על מנת שזה יהיה מכשירכם הבא? הכל לפניכם בסקירה המלאה.

מה בקופסה?

אריזת ה-Huawei Mate 9 Pro מינימליסטית ובו בעת יוקרתית למדי, כפי שהיינו מצפים מאחד מדגמי הפרימיום בייצורה של ענקית הטכנולוגיה הסינית. אריזת המכשיר מלאה בכל טוב ואף כוללת אוזניות, מוצר שלא הרבה להגיע במוצרי היצרנית. לצד אלו נמצא בקופסה:

  • סמארטפון מסוג Huaewi Mate 9 Pro
  • כבל טעינה והעברת נתונים (USB Type-C ל-USB)
  • סיכה להוצאת מגירת כרטיס ה-nanoSIM
  • מתאם USB Type-C ל-MicroUSB
  • שנאי מתח 5A התומך בטעינה מהירה
  • חוברות הדרכה וכתבה אחריות
  • אוזניות In-Ear

עיצוב ואיכות בנייה

ה-Huawei Mate 9 Pro הוא ללא ספק אחד מהמכשירים בעלי העיצוב המרשים ביותר שזמינים כיום בשוק הסמארטפונים. החל מהרגע הראשון בו תשימו ידכם על גבי המכשיר תזכו לקבל תחושת פרימיום שעוטפת אותו החל מעיצובו ועד לחווית השימוש שלו. מבנהו עשוי מתכת, וגבו מגיע בגימור ייחודי שמספק לו מגע הדומה במעט לזכוכית – וכך גם מעידות טביעות האצבע שממהרות ללכלך אותו.

פסי אנטנה עשויים פלסטיק ממוקמים לרוחב חלקו העליון והתחתון של מבנה האלומיניום של המכשיר, אך אלו לא מפריעים למראהו היוקרתי. למעשה, עיצוב המכשיר הינו ללא ספק אחת ממעלותיו ובמהלך התקופה בה סקרתי אותו זכיתי לקבל לא מעט סיבובי ראשים של מכרים שתהו באיזה סמארטפון מדובר.

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

גב המתכת של המכשיר מתעגל ומתמזג ישירות אל צג קמור בגודל 5.5 אינץ’ העוטף את חלקו הקדמי. בנקודת החיבור בין גב המכשיר לחלקו הקדמי נמצא בצידו הימני את מקשיו הפיזיים: צמד מקשים לויסות הווליום וכפתור כיבוי/נעילה בעל מרקם מעט מחוספס לצורך נוחות זיהוי. מן הצד הנגדי, בצידה השמאלי של מסגרת המכשיר, נמצא את מגירת כרטיס ה-nanoSIM.

בדופן העליונה והתחתונה של המייט 9 פרו נמצא את אחד משני הרמקולים הסטריאופוניים של המכשיר, מחבר USB Type-C לטעינה והעברת נתונים, שקע 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות, מספר מיקרופונים ואף עינית אינפרא-אדום (IR) לצורך שימוש במכשיר כשלט עבור טלוויזיה, מזגנים וכדומה דרך אפליקצייה ייעודית.

מצידה הנגדי של מסגרת המכשיר נמצא את זכוכית הגנה מסוג Gorilla Glass 3 שמכסה על חלקו הקדמי. שם, מלבד צג AMOLED קמור בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, נמצא קורא טביעות אצבע בדמות כפתור בית קפסטיבי הכולל 2 כפתורים נוספים מימינו משמאלו, כמו גם מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל ולצידה את אפרכסת השיחות המשמשת כרמקול נוסף עבור מערך אודיו סטריאופוני.

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בניגוד למכשירי הדגל LG G6 ו-Galaxy S8 שהביאו עימם את טרנד הסמארטפונים נטולי השוליים, לא מציע ה-Mate 9 Pro שוליים דקיקים ביותר. מצידו הימני והשמאלי אמנם תתקשו להבחין בשוליים במבט ראשון בעקבות המסך הקמור, אך מעל ומתחת לזה נמצא שוליים עבים למדי, ובהתאם לכך מימדיו: 152 מ”מ אורך, 75 מ”מ רוחב, עובי של 7.5 מ”מ ומשקל של 169 גרם. נתונים אלו, בשילוב מסך גדול, האחיזה במכשיר אינה משימה פשוטה וכך גם השימוש בו ביד אחת.

לאחר מספר שבועות בהם השתמשתי ב-Mate 9 Pro כמכשיר העיקרי שלי, זכה זה לאגור מספר שריטות ופגיעות כאלו ואחרות, הן בחלקו הקדמי על גבי זכוכית ההגנה של המסך וכן בגב המתכת בעל המראה הנוצץ. בהתאם לכך, אמליץ לרכוש עבורו כיסוי שיסייע לכם לשמור על המכשיר נטול שריטות ויחד עם זאת גם להקל על השימוש בו ולמנוע הקשות מיותרות בשולי המסך.

מסך ותצוגה

על רוב חלקו הקדמי של ה-Huawei Mate 9 Pro שולט צג AMOLED קמור בגודל 5.5 אינץ’ עם תצוגה ברזולוציית Quad HD 2K, היוצרת צפיפות פיקסלים של 534 פיקסלים לאינץ’, ואותו תעטוף זכוכית הגנה מעוגלת מסוג Gorilla Glass 3.

אם לרגע העזתם לחשוש בכל הנוגע לאיכות התצוגה של מסך ה-AMOLED שמגיע עם המכשיר, הסירו כל דאגה מליבכם. מדובר במסך המסוגל לספק חווית צפיה מהאיכותיות שראיתי – כראוי לצג מסוג זה, הצבעים המוצגים בו עמוקים, חדים ובעלי ניגודיות גבוהה ביותר (לטוב ולרע) במרבית מן הסיטואציות בהן נבחן.

בהתאם לכך, כל תוכן שתזרקו על גבי המסך יוצג בצורה פשוט נפלאה – בין אם מדובר בדפדוף בתמונותיכם, בגלישה ברשת או בצפייה בסרטונים ברזולוצייה גבוהה. גם תחת אור השמש מצליח פאנל התצוגה, שרמת הבהירות שלו גבוהה ביותר, להתגבר על קרני השמש וזה מאפשר לנו להמשיך ולבצע בו שימוש גם במקרה זה.

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לצג המייט 9 פרו מצרפת היצרנית פיצ’ר “מסך שדולק תמיד” (Always On Display) המציג באופן קבוע את השעון, התאריך, מצב הסוללה ומזג האוויר. עם זאת, בניגוד לפיצ’ר המקביל במכשירי סמסונג, כאן לא ניתן לבחור במצבי מסך שונים (לוח שנה, תמונה וכד’) וכן לא ניתן לקבל אינדיקציה על התראות מאפליקציות צד שלישי. בהחלט נשמח לראות שיפור באלמנטים אלו בעתיד.

חומרה וביצועים

היוקרה אותה משדר ה-Mate 9 Pro אינה מתחילה ומסתיימת בעיצובו, אלא ממשיכה פנימה אל מתחת למכסה המנוע שלו. שם נמצא מפרט טכני מן השורה הראשונה, אשר בראשו עומד הדור האחרון למערכות השבבים העצמאיות לשוק הגבוה מבית וואווי, היא כמובן Kirin 960. זו מציעה 4 ליבות מסוג Cortex-A73 בתדר מירבי של 2.3GHz וכן 4 ליבות נוספות מדגם Cortex-A53, הפעם בתדר מקסימלי של 1.8GHz.

לצד אלו יהיה אחראי על ביצועי הגרפיקה מאיץ גרפי (GPU) מסוג Mali-G71. אל פלטפורמת העיבוד האימתנית יצוותו, בגרסת המכשיר הזמינה לרכישה בישראל בייבוא רשמי, רכיב אחסון בנפח של 128 גיגה-בייט שאינם ניתנים להרחבה וכן 6GB RAM. אף שרבים עשויים להגיד כי שבב ה-Kirin 960, הפלטפורמה העוצמתית ביותר מבית וואווי, אינה משתווה ליכולותיהן של ה-Snapdragon 835 ו-Exynos 8895, אנו בהחלט יכולים להגיד כי זו, בשילוב עם ממשק המשתמש EMUI 5.0 שעבר מקצה שיפורים מהותי ביותר בשנים האחרונות – מצליחים להתמודד עם כל משימה שזרקנו על גבי ה-Mate 9 Pro בגבורה רבה.

החל מהמשימות היום-יומיות הפשוטות ביותר, כדוגמת ניהול שיחות בווטסאפ, שיטוט באינטרנט וגלישה פייסבוק, ועד למשימות האינטנסיביות ביותר אותן יכולנו לדרוש מן המכשיר, כדוגמת משחקים עתירי דרישות גרפיות, הצליח המייט 9 פרו להתמודד עם כל אלו בצורה נפלאה וללא תקיעות או באגים שונים שהתרחשו בתדירות גבוהה. יש לציין כי בשימוש אינטנסיבי ביותר התחמם גב המכשיר במעט.

אף שלא מדובר בחלק ישיר מביצועי המכשיר, אי אפשר שלא לציין לטובה את קורא טביעות האצבע של המייט 9 פרו. חרף העובדה שלא התלהבתי יתר על המידה מההחלטה של וואווי להטמיע אותו בחלקו הקדמי של המכשיר ובכך לבזבז שטח פנים נוסף, החיישן הביומטרי שלו מתפקד בצורה פשוט מדהימה. המהירות שבה ניתן לפתוח את מסך הנעילה מבלי בכלל להדליק אותו פשוט הפליאה אותי כל פעם מחדש. מדובר, ללא ספק, בקורא טביעות האצבע הטוב ביותר שזכיתי לבחון (יחד עם קורא טביעות האצבע של ה-Huawei P10).

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

 מערכת הפעלה וממשק משתמש

אין כל ספק שאת חווית השימוש הטובה במכשיר משלים ממשק משתמש בעל יכולות גבוהות ביותר. ראשית, אזכיר שה-Huaewi Mate 9 Pro, לפחות בפרק הזמן שהשתמשתי בו, הריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט בשילוב ממשק המשתמש EMUI 5.0, (עדכון לגרסה 5.1 הזמינה למשתמשי Huawei P10 טרם הגיע למכשיר).

ממשק המשתמש של וואווי על גבי מערכת ההפעלה החדשה של גוגל נראה טוב יותר מאיי פעם. אם בעבר הותירה החברה מקום ללעג על הדימיון הרב למערכת ההפעלה של אפל, iOS, היום זהו כלל לא המצב. נכון, שני הממשקים אכן משתפים אחד עם השני  אלמנטים רבים, אך לטעמי, כמשתמש אייפון וותיק, וואווי הצליחה לשלב בין פיצ’רים רבים וטובים משתי מערכות הפעלה שונות לחלוטין, אנדרואיד ו-iOS, ומהם הפיקה ממשק משתמש ייחודי אשר לאחר מספר ימי הסתגלות, מהווה לאחד ממשקי המשתמש הטובים ביותר כיום בשוק.

בשילוב עם מערכת הפעלה מתקדמת וחומרה איכותית, מתפקד  ממשק המייט 9 פרו  בצורה נפלאה לכל אורכו – הוא מהיר ביותר, רץ בקלילות ומעטים הבאגים והגמגומים בהם נתקלתי. אין ספק כי עבודת אופטימזציה שנמשכה מספר שנים מפיקה תוצאות מצויינות, בדומה לביצועיהם של רבים ממשקי המשתמש המותאמים של יצרניות המובייל השונות. בכל הנוגע למראה הממשק, זה מספק תחושה מאוד “אייפונית” כראוי ליצרנית הסינית הפופולרית, אך קווי העיצוב הכלליים מאוד נקיים ונעימים למראה.

במקרה שלא מצא חן בעיניכם עיצובם של האייקונים ומראה הממשק, מציעה החברה שלל ערכות נושא להורדה והחלפה ללא עלות, כך שכל אחד מן המשתמשים יוכל להגדיר את מראה ממשק המכשיר על פי העדפותיו.

אחד מן הפיצ’רים החביבים ביותר עלי בממשק המשתמש היא היכולת לניהול משאבי המכשיר, שמגיעה בדמות אפליקצייה ייעודית בשם “מנהל הטלפון”, זו עובדת טוב למדי ומאפשרת לנטר אחר נפח האחסון במכשיר, ניהול זיכרון הפעולה, אפליקציות הצורכות סוללה ברמה גבוהה וכדומה.

עוד נמצא במכשיר שלל פיצ’רים נוספים, בהם נמצא אפשרות לשילוב/ביטול מגירת האפליקציות, הרצת אפליקציות כפולות לשני חשבונות שונים (עבור ווטסאפ ופייסבוק), הקטנת הממשק על מנת להקל על שימוש ביד אחת, צילום מסך על ידי הקשה כפולה על המסך ועוד. בשורה התחתונה מדובר בממשק נקי וחלק למראה שעובד בצורה מצויינת.

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מולטימדיה

ה-Mate 9 Pro מגיע למשתמשיו עם מסך קמור בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD 2K, לצידם של צמד רמקולים סטריאופוניים – אחד משולב בחלקו התחתון של המכשיר ואילו הנותר משולב באפרכסת השיחות מעל למסך. ואם ישנה נקודות בהן מצליח המכשיר להתגבר על מכשירי דגל מובילים אחרים, כדוגמת ה-G6 של LG וה-S8 של סמסונג, מערך האודיו שלו הוא בהחלט אחת מהן.

צג ה-AMOLED המרשים בשילוב עם מערך האודיו הסטריאופוני מאפשרים למכשיר לספק חווית מולטימדיה מצויינת. המסך, מצידו, מציג כל תוכן שנזרק עליו בצורה נפלאה והקימור העדין מצליח להגביר את החוויה, אם כי מדובר בקימור מינימלי למדי שאינו דומה לדגמי ה-Galaxy S8. וצמד הרמקולים, מצידם, מצליחים להגביר את החוויה אף עוד יותר בעודם מספקים אודיו בעוצמה ובאיכות טובים מאוד. אציין כי בשימוש במכשיר במצב מאונך, ינותב האודיו לרמקול התחתון בלבד, בעוד כאשר יבוצע במכשיר שימוש במצב מאוזן – ינותב כל האודיו אל מערך הרמקולים הסטריאופוני.

יחד עם אלו מציע המכשיר אחסון פנימי בנפח גבוה על סך 128 גיגה-בייט (בגרסה הזמינה בישראל), אך בניגוד לדגם המייט 9 הסטנדרטי, לא תוכלו להרחיב את הזיכרון הפנימי במקרה זה. אף על פי כן, מדובר בקיבולת אחסון מרשימה שתספק את המשתמש הממוצע וכן את צרכני המדיה וחובבי הצילום.

אז בין אם אתם אוהבים לשחק משחקים עתירי גרפיקה, לצפות בסרטים וקטעי וידאו ברזולוציה גבוהה או פשוט נהנים משילוב בין מסך איכותי, נפח אחסון אדיר ואודיו באיכות ועוצמה מצויינים, ה-Huawei Mate 9 Pro יידע לספק את דרישותיכם נאמנה.

מצלמה

עם דגם ה-Huawei Mate 9 Pro ממשיכה היצרנית בשילובו של מערך הצילום הכפול המוכר ממכשיריה, שמיוצר ומפותח בשיתוף פעולה עם ענקית הצילום הגרמנית לייקה (Leica). בגב המכשיר נמצא 2 חיישני צילום: הראשון מביניהם מצלם תמונות בצבע מלא (RGB) ומגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל, בעוד הנותר הינו חיישן מונוכרום ומציע רזולוציית 20 מגה פיקסל. מערך זה מציע מפתח צמצם f/2.2, מייצב תמונה אופטי (OIS), פוקוס לייזר אוטומטי, פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע ומנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF).

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

יכולות צילום הסטילס של ה-Mate 9 Pro הן, ללא צל של ספק, מהטובות ביותר שזכיתי לבחון. בתנאי תאורה טובים התוצאות לא פחות ממצויינות והתמונות המתקבלות הינן חדות, בעלות צבעים עזים ובו בעת מדוייקים ומצליחות לשמור על כמות פרטים מרשימה ביותר, כאשר וואווי אף מציעה אפשרות לביצוע זום אופטי של עד פי 2. גם בעת שעברתי לצלם בתנאי תאורה פחותים באופן משמעותי, הצלחתי להפיק תמונות לא רעות כלל.  אמנם לא מדובר במצלמת הסמארטפון הטובה ביותר, אך זו בהחלט עושה את עבודתה נאמנה.

עם ה-Mate 9 Pro, כמו בשאר מכשירי וואווי בעלי 2 מצלמות בגבם, ניתן לבחור האם לצלם את התמונה דרך חיישן המונוכרום (תמונה בגווני שחור ולבן) או לאפשר למכשיר לאגד בין הנקלט בשני החיישנים יחדיו. אלו מכם המוצאים בצילום איכותי בשחור ולבן כחשוב, בהחלט יוכלו להינות מיכולות המכשיר.

בין הפיצ’רים המרכזיים במצלמת המכשיר התחבב עליי מצב הצילום במפתח צמצם רחב (Wide Aperture Mode), המאפשר לצבע שינויים בתמונה לאחר הצילום. בין אותם שינויים ניתן לווסת את הפוקוס אל אייטמים מצולמים אחרים (Bokeh Effect), להחיל אפקטים על הרקע ועוד. לא מדובר בפיצ’ר מהפכני או כזה השימושי עבור רבים מן המשתמשים, אך בהחלט מצאתי את עצמי נהנה מצילום תמונות שכאלו. מלבד זה נמצא אינספור מצבי צילום אותם מציעה אפליקציית הצילום של המכשיר, בהם צילום HDR, צילום נוף, סריקת מסמכים (שעובדת מצויין), צילום אוכל ועוד.

גם בכל הנוגע לוידאו הצליח ה-Mate 9 Pro להפיק תוצאות מרשימות ביותר, בייחוד כאשר הצילומים בוצעו באור יום ובתאורת חוץ. צילום הוידאו דרך מערך הצילום הראשי מתאפשר ברזולוציית מקסימלית של 4K UHD. מצלמת הסלפי הקדמית, שמגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9, ממשיכה את התרשמותי החיובית מיכולות הצילום של המכשיר ומספקת תוצאות מצויינות המוצגות על גבי מסך המכשיר באופן נפלא.

סוללה

ה-Huawei Mate 9 Pro מצוייד בסוללה בעלת קיבולת מרשימה ביותר של 4,000mAh, שאינה ניתנת לשליפה. אם ציפיתם למצוא עם המכשיר חיי סוללה מרהיבים נוכח הקיבולת הגדולה של סוללתו, אני מצטער לבשר כי זהו לא המצב.

בשימוש ממוצע, שכולל צילום תמונות, גלישה באינטרנט, סיורים קלילים בפיד של הפייסבוק, שימוש ניכר בווטסאפ וכן שיחות טלפון – הצלחתי למשוך עם המכשיר עד לשעות הלילה, אז זה זעק שאחבר אותו במהירות לשקע הטעינה כשבחזקתו כ-20 אחוזים.

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בשימוש אינטנסיבי, כבר בסוף יום העבודה, באיזור השעה 18:00, מצאתי עצמי נדרש להטעין את המכשיר. כך או כך, הצלחתי להפיק מה-Mate 9 Pro כ-3 וחצי שעות מסך בממוצע, זאת ללא כל שימוש בפיצ’רים לחסכון בסוללה אותם מציעה וואווי. בהחלט מדובר בחיי סוללה סבירים.

על חיי סוללה לא מהרשימים ביותר מצליחות לפצות יכולות טעינה מהירה מרשימות ביותר המתקבלות הודות לשילוב טכנולוגיית טעינה מהירה מסוג Huawei Super Charge בצירוף שנאי 5A, שיחדיו מתפקדים בצורה מצויינת. בטעינה המכשיר דרך השנאי המצורף באריזה, הצלחתי להטעין את ה-Mate 9 Pro מ-0 ל-100 אחוזים בכשעה וחצי. אם זמנכם קצר, גם 10 דקות טעינה יעשו עבודה מצויינת, ותצליחו להטעין את המייט 9 פרו  מ-0 ל-20 אחוזים.

סיכום

ה-Huawei Mate 9 Pro הוא מכשיר דגל מצויין. יש לו מפרט מרשים וביצועיו טובים גם בשימושי היום יום. הוא כולל צג AMOLED איכותי ביותר וצמד מצלמות בגבו שמספקות תוצאות צילום טובות למדי. עם זאת, וואווי לא יכלה לבחור תזמון גרוע יותר עבור השקתו בישראל.

ראשית, ה-P10 ו-P10 Plus, מכשירי הדגל של היצרנית למחצית הראשונה של 2017, כבר נחתו על גבי המדפים בשוק המקומי (ובמחיר נמוך יותר). אם לא די בכך שמדובר בירייה עצמית ברגל, ספינות הפרימיום LG G6 ו-Galaxy S8 מבית מתחרותיה הבולטות זמינות גם הן לרכישה כיום עם יכולות דומות, מחיר מעט יותר נמוך וכראוי לטרנד הגובר לשנה הנוכחית, מציעים שניהם מסך נטול שוליים אמיתי שנעדר מן ה-Mate 9 Pro.

נתונים אלו כמו גם מחיר מומלץ גבוה למדי בסך 3,499 שקלים בייבוא רשמי, בהחלט מביאים אותנו למסקנה כי אף על פי שמדובר במכשיר מצויין – לא מדובר ברכישה הטובה ביותר שתוכלו לבצע כיום. עם זאת, וואווי הצליחה להרשים אותנו ולהותיר בנו טעם לעוד, כך שאנו מצפים בקוצר רוח לדור הבא שימשיך את דרכה של סדרת הפרימיום Huawei Mate 9.

האריזה ותכולתה
9/10
עיצוב ואיכות בניה
8/10
חומרה וביצועים
8/10
מסך ותצוגה
9/10
מערכת הפעלה
8/10
מולטימדיה
9/10
סוללה
9/10
מצלמה
9/10
8.5
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • מסך
  • שימושי מולטימדיה
  • ממשק משתמש
  • עיצוב
מה פחות אהבנו
  • מחיר גבוה
  • סוללה

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי: 3,499 שקלים
  • שוק פתוח: 3,450 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים