מ. נייט שאמלאן הכריז על תאריך יציאה לסרט ההמשך של ספליט ובלתי שביר

לאחר שנים רבות בהן שמו של הבמאי מ. נייט שאמלאן (M. Night Shyamalan) הפך לבדיחה בקרב קהל חובבי הקולנוע, הבמאי חובב המסתורין מצא את דרכו חזרה לאור הזרקורים החיובי יותר. סרטו האחרון, “ספליט” (Split), סרט אימה בכיכובו של ג’יימס מקאבוי (James McAvoy), זכה להצלחה רבה בקופות ולאהדת המבקרים והצופים כאחד. כעת שאמלאן מכריז בבטחון רב על סרט ההמשך.

בסופו של “ספליט” ישנו גילוי קטן, שאמנם לא מהווה ספוילר ישיר לעלילת הסרט, אך כן מגלה פרט חדש על מיקומו של “ספליט” ביחס לגוף עבודותיו של שאמלאן. אם לא צפיתם עוד בסרט ואתם מעוניינים לגלות זאת בעצמכם, ראו הוזהרתם.

*ספוילרים מכאן*

בסופו של “ספליט” אנו מגלים שהסרט מתקיים באותו יקום בו קרה “בלתי שביר” (Unbreakable), סרטו השני של מ. נייט שאמלאן, בו שיחקו זה לצד זה ברוס וויליס (Bruce Willis) וסמואל ל. ג’קסון (Samuel L. Jackson). אנו מגלים שדמותו של ג’קסון, המכונה “מר זכוכית” (Mr. Glass), עדיין נמצא בבית הכלא, ושהגיבור אותו וויליס גילם בוחן בעירנות את הסביבה, בחיפושו אחר עוד אנשים עם כוחות על כמו שלו.

בציוץ טוויטר אותו פירסם שאמלאן אתמול (ד’), הוא הודיע למעריציו שהסרט הבא יהיה סרט המשך גם ל”ספליט” וגם ל”בלתי שביר”, ויקרא “זכוכית” (Glass). בסרט יככבו וויליס, ג’קסון, מקאבוי ואנה טיילור-ג’וי (Anna Taylor-Joy), שגילמה את גיבורת “ספליט”.

“זכוכית” צפוי לצאת ב-18 בינואר 2019, ויופק על ידי Blumhouse, בית הפקה קטן שבשנים האחרונות מוציא להיט אחר להיט בז’אנר האימה בתקציבים זעומים, ביניהם “ספליט” ו”הביקור” (The Visit) של שאמלאן, “תברח” (Get Out), “שקט” (Hush) ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים