מכשיר הדגל OnePlus 5 ייחשף בקיץ הקרוב

OnePlus 3T OnePlus 3T

מכשיר הדגל הבא של יצרנית הסמארטפונים הסינית הצעירה, וואן פלוס, ייחשף בקיץ הקרוב ויענה לשם OnePlus 5, כך מאשרת החברה לאתר The Verge. זו אינה הפעם הראשונה בה אנו שומעים כי וואן פלוס תדלג על הספרה “4” עבור מכשיר הדגל הבא שלה, מספר זה ידוע כחסר מזל בסין, אך זוהי הפעם הראשונה בה מספקת החברה טווח זמן להשקה של ה-OnePlus 5.

תאריך ההשקה בקיץ מעיד על כך שבוואן פלוס לא ימתינו עד שיחגוג הדגם הקודם בסדרה, OnePlus 3T, יום הולדת שנה. דגם זה הושק בחודש נובמבר 2016 ותפס את מקומו של ה-OnePlus 3 שהושק כחמישה חודשים קודם לכן, ביוני 2016. בעוד בחברה לא אישרו את מועד חשיפתו הרשמית של מכשיר הדגל החדש, אנו מצפים כי זה יתרחש בין יוני ליולי, טרם תחילת גל הכרזות הסמארטפונים השני של השנה בין החודשים אוגוסט לאוקטובר.

מפרטו הטכני של סמארטפון ה-OnePlus 5 צפוי לכלול את פלטפורמת הדגל של קוואלקום כיום, ה-Snapdragon 835 – זו כוללת מעבד בעל 8 ליבות Kyro 280 ומאיץ גרפי מדגם Adreno 540. רכיב האחסון במכשיר צפוי להגיע עד 256 גיגה-בייט, אם כי יש לצפות שהחברה תציע חלופה בנפח נמוך יותר עבור דגם הבסיס, כאשר זיכרון העבודה (RAM) צפוי לעמוד על 6 ואף עד 8 גיגה-בייט. סוללת הוואן פלוס 5 צפויה להגיע בקיבולת של 3,600mAh, כך על פי השמועה האחרונה בנושא, כאשר זו תתמוך בדור חדש של טכנולוגיית הטעינה המהירה של החברה, Dash Charge.

בצד הצילום צפוי ה-OnePlus 5 להיות הראשון של היצרנית שיציע מערך צילום כפול, כאשר בצד הסלפי צפויה החברה לשדרג את רזולוציית הצילום עם חיישן 16 מגה-פיקסל. כל הפרטים הטכניים נמצאים עדיין בחזקת שמועות בלבד בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים