טיזר חדש מספיידר-מן: השיבה הביתה

מתוך "ספיידרמן: השיבה הביתה" (תמונה באדיבות פורום פילם) מתוך “ספיידרמן: השיבה הביתה” (תמונה באדיבות פורום פילם)

במהלך טקס פרסי הקולנוע והטלויזיה של MTV נחשף קטע חדש מ”ספיידר-מן: השיבה הביתה” (Spider-Man: Homecoming), הסרט הבא על איש-העכביש בכיכובו של טום הולנד (Tom Holland).

בסרטון אנחנו רואים את פיטר פרקר הצעיר מתגנב חזרה לביתו דרך החלון, מנסה להכנס בשקט רב ככל האפשר כדי שדודתו, מיי, אותה משחקת מריסה טומיי (Marisa Tomei), לא תשמע שהוא יצא. הוא כל כך מרוכז בדלת ובחלון, שהוא לא שם לב שחברו נד מחכה לו שם, ורואה את כל מה שהוא עושה.

נד, אותו מגלם ג’ייקוב בטלון (Jacob Batalon), יאלץ לשמור על הסוד של פיטר, מה שכנראה לא יהיה קל בכלל. מיד לאחר מכן אנחנו רואים את חברתם מישל, אותה משחקת זנדאיה (Zendaya), מתעניינת בהתנהגות החשודה של פיטר.

הטיזר הקצר מזכיר לנו שגרסה זו של פיטר פרקר היא הצעירה ביותר שנראתה עד עכשיו על המסך הגדול, ושפיטר אמנם מעיד על עצמו שהוא “סוג של” חבר בנוקמים (Avengers), בפועל הוא תלמיד תיכון שמוקף בעוד תלמידי תיכון, ושכולם ביחד מתמודדים עם בעיות של, איך לא, תלמידי תיכון.

אולי כל עניין גיבורי העל גדול עליו מעט, במיוחד בהתחשב בכך שהוא נאלץ לשמור על הזהות הזאת בסוד, אבל מה שבטוח – חוץ מאיש-עכביש מקפץ על גגות, נזכה לראות ב”ספיידר-מן: השיבה הביתה” גם לא מעט צרות של נער מתבגר ניו-יורקי.

“ספיידר-מן: השיבה הביתה” צפוי לעלות למסכים בישראל ב-6 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים