דיווח: סוני עשויה להשיק בקרוב את ה-Xperia X Ultra עם מסך בעל יחס צפייה של 21:9

Sony Xperia X Ultra (הדלפה) Sony Xperia X Ultra (הדלפה)

אם חשבנו לרגע שמסכי סדרות הדגל LG G6 ו-Galaxy S8, המציעים יחס גובה-רוחב של 18:9 ו-18.5:9, מעט ארוכים מדי, ייתכן מאוד שענקית הצילום ויצרנית המובייל היפנית, סוני, תשאיר את אלו בכיס הקטן. זאת כאשר שמועה חדשה שצצה ברשת מעידה: סוני עובדת בימים אלו על סמארטפון בשם Sony Xperia X Ultra, שיגיע עם מסך בגודל 6.45 אינץ’ ויחס גובה-רוחב של 21:9. 

על פי המידע הראשוני בנושא שמוצא דרכם אל הרשת, משתמע כי ה-Xperia X Ultra יקח את המושג “מסך רחב” צעד אחד קדימה וישלב צג ארוך ביותר אם כי צר למדי. המכשיר, לכל הפחות על פי הניתן להסיק מן התמונות, נראה ארוך ביותר, כאשר על חלקו הקדמי משתרע צג הענק, בעוד מסביבו נמצא שוליים מעט עבים. באלו מטמיעה היצרנית שני רמקולים סטריאופוניים וכן את שלל החיישנים הנדרשים. גב הסמארטפון נראה עשוי זכוכית או מתכת בעלת מראה מבריק, בעודו כולל מערך צילום הדומה לזה שראינו ב-Xperia XZs ו-XZ Premium.

Sony Xperia X Ultra (הדלפה)
Sony Xperia X Ultra (הדלפה)

מלבד פרטים אודות מראהו החיצוני, מצאו דרכם אלינו גם פרטים הנוגעים למפרטו הטכני של ה-Xperia X Ultra. זה, על פי אלו, יביא עימו מתחת למכסה המנוע מפרט הפונה לשוק הבינוני-גבוה וכולל: מערכת שבבים מדגם Snapdragon 660 הצפויה להפוך רשמית כבר מחר (ג’, 9.5), זיכרון RAM בסך 4GB ואחסון פנימי בנפח 64 גיגה-בייט.

מצלמה ראשית ברזולוציית 19 מגה פיקסל, סוללת 3,050mAh עם יכולות טעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0, עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68 ומצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 13 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר היא אנדרואיד 7.0 נוגט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים