הדלפה חדשה מעידה: הדור הבא לסדרת iPad Pro ייחשף בחודש יוני

דור הטאבלטים המתקדמים הבא בייצורה של אפל, סדרת iPad Pro 2, עשויה להחשף באופן רשמי כבר במהלך החודש הבא, זאת על פי תמונת מסך מודלפת המגיעה לכאורה ממערכת ניהול המלאי של אחד מסניפי המשווקים המורשים של אפל. בתמונה זו ישנה התייחסות לכיסוי חדש מבית יצרנית הכיסויים Urban Armor Gear, כאשר זה מיועד לדגם אייפד חדש עם מסך בגודל 10.5 אינץ’ אשר צפוי להגיע לחנויות בחודש יוני הקרוב.

את ההדלפה מספק אתר 9to5mac, שהצליח להשיג את צילום המסך מאחד ממקורותיו, וזו מגיעה כחודשיים לאחר שחלף מועד ההכרזה המשוער הראשוני לדור הטאבלטים הבא של אפל.

הצצה לאחור

על פי ידיעות קודמות בנושא, ביניהן הערכותיו של אנליסט המובייל מינג-צ’י קאו, תציג אפל שלושה טאבלטים שונים לסדרת אייפד פרו 2, ביניהם דגם עם מסך 10.5 אינץ’ שיציע את גודלו הפיזי של טאבלט האייפד פרו עם מסך 9.7 אינץ’. זאת הודות לצמצום מהותי של שוליי המסך. יחד עם דגם זה אנו צפויים לראות שני דגמים נוספים: iPad Pro 2 12.9 ואולי אף דגם נוסף עם מסך בגודל 7.9 אינץ’.

אף על פי שעלתה ההערכה כי הכרזת סדרת הטאבלטים תתרחש בחודש מרץ, עדויות לכך שזו תדחה התקבלו בחודשים דצמבר וינואר השנה, אז פורסמו שני דיווחים שחשפו כי סדרת iPad Pro 2 תוצג במחצית השניה של 2016 בעקבות עיכוב בייצור שבבי Apple A10X.

סדרת iPad Pro 2 עשויה להפוך לרשמית במסגרת כנס המפתחים השנתי WWDC 2017, שיחל בין התאריכים 5 ל-9 ביוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים