דיווח: סדרת השוק הבינוני-גבוה של מותג מוטו תקרא בשם Lenovo Moto X4

מקור: טוויטר מקור: טוויטר

מלבד סדרת מכשירי הדגל Moto Z, מתחזקת ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הסינית, לנובו, סדרות מכשירים נוספות למותג מוטורולה הפונות לפלחי השוק השונים. בין אלו נמצאת סדרת Moto X, שתפקדה בעבר כסדרת הדגל של היצרנית אך הוחלפה בדגמי Moto Z לפני קרוב לשנה. כעת, כשאנו נמצאים בשיאה של חרושת שמועות אודות הדור הבא לסדרה, הדלפה חדשה חושפת כי זו תקרא בשם המותג המסחרי Lenovo Moto X4.

את המידע חושף מדליף המובייל אוון בלאס דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו, שם הוא מציין כי בניגוד להערכות הראשוניות שהעידו על כך שדור המכשירים הבא בסדרה יקרא בשם Moto X 2017, מתכננת לנובו לכנות את הסמארטפונים החדשים בסדרה בשם Moto X4.

יחד עם הדברים הללו ובמסגרת הדלפה אחרת, מצאו דרכם אל הרשת פרטים נוספים בעניין ה-Moto X4. על פי אלו ניתן לאשר חלק מן המידע שדלף לרשת עד עתה: המכשיר יציע למשתמשיו מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD העוטה זכוכית הגנה מעוגלת בתצורת 3D וישלב מערך צילום כפול המוגבה מעל לגבו וכולל 2 חיישני צילום ופלאש LED בשתי טמפרטורות צבע.

כמו כן, פרטים חדשים אודות המכשיר נחשפים גם כן ומעידים כי זה ישלב את מערכת השבבים החדשה Snapdragon 660, סוללת ענק בקיבולת של 3,800mAh התומכת בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 4.0 ו-4GB RAM. נוסף על כך, יעמוד ה-Moto X4 (או Moto X 2017 כפי שהכרנו עד עתה) בפני נזקי מים ואבק תחת תקן IP68, שמשמעותו טבילה בעומק של מטר וחצי למשך 30 דקות רצופות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים