רשת פוקס לא תחדש את הסדרות נמלטים ו-24

מתוך "נמלטים" עונה 5 (תמונה באדיבות, קרדיט: Twentieth Century Fox) מתוך “נמלטים” עונה 5 (תמונה באדיבות, קרדיט: Twentieth Century Fox)

רשת פוקס (Fox) הודיעה ששני ההמשכים לסדרות הגדולות שלה, “נמלטים” (Prison Break) ו-“24: מורשת” (24: Legacy), לא יחזרו לעונות נוספות בעתיד הנראה לעין. עם זאת, בכירים בפוקס מדגישים שהסדרות לא מבוטלות סופית.

“24: מורשת” היא סדרת המשך ל-“24” המצליחה. הסדרה החדשה מתרחשת באותו עולם, אך מתמקדת בדמויות חדשות, שבראשן החייל אריק קרטר (Eric Carter), אותו משחק קורי הוקינס (Corey Hawkins). קרטר חוזר לביתו בארצות הברית לאחר פעילות מבצעית במזרח התיכון, ומגלה שחוליית הטרור נגדה הוא פעל הגיע לארצות הברית גם היא, במטרה לחסל אותו ואת אנשיו, ולהשיג מהם משהו שהם גנבו.

הסדרה עלתה לשידות ב-5 בפברואר עם נתוני צפיה גבוהים בפרק הראשון, שצנחו בהדרגה בפרקים הבאים. אף על פי כן, בפוקס דיברו עליה לטובה. הסיבה להפסקה היא שהוקינס, השחקן הראשי, מופיע בהצגה Six Degrees pf Separation בברודווי, והלו”ז שלו לא מאפשר צילומים לעונה נוספת בעתיד הנראה לעין.

מתוך "24: מורשת" (תמונה באדיבות yes, קרדיט: FOX)
מתוך “24: מורשת” (תמונה באדיבות yes, קרדיט: FOX)

“נמלטים”, בינתיים, חזרה לעונה חדשה, שהיא בפועל העונה החמישית של הלהיט מסוף העשור הקודם. בעונה החדשה לינקולן בארווס (Lincoln Burrows), אותו משחק דומיניק פרסל (Dominic Purcell), מגלה שיתכן שאחיו מייקל סקופילד (Michael Scofield) עדיין חי, כשאת מייקל שוב משחק וונטוורת’ מילר (Wentworth Miller).

פרקי העונה החדשה לא זכו לרייטינג צפיה רב ביום יציאתם, אבל זכו לצפיות רבות בימים שאחרי. גארי ניומן (Gary Newman), אחד מיושבי-ראש פוקס, אמר שהוא מרוצה מהסדרה, אבל אין תכניות נוספות לגביה בעתיד הנראה לעין. לדבריו, אם מפיקי הסדרה יחזרו אליו עם רעיונות נוספים להמשך, הרשת תהייה פתוחה לשמוע אותם. “אנחנו רוצים לעשות [את “נמלטים”] מיוחדת”, הוסיפה דנה וולדן (Dana Walden), שותפתו של ניומן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים